تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1396 - 11:14
کد خبر : 17493

مدیریت ولایت فقیه خنثی کننده توطئه های استکبار است

مدیریت ولایت فقیه خنثی کننده توطئه های استکبار است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های سیاسی عبادی نمازجمعه این هفته خمین افزود:استکبار با دسیسه های متعدد نتوانسته جلوی پیروزی جبهه مقاومت اسلامی را بگیرد و این جبهه با محوریت نظام اسلامی روز به روز به اوج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های سیاسی عبادی نمازجمعه این هفته خمین افزود:استکبار با دسیسه های متعدد نتوانسته جلوی پیروزی جبهه مقاومت اسلامی را بگیرد و این جبهه با محوریت نظام اسلامی روز به روز به اوج و قدرت می رسد.
وی ادامه داد: تقابل جبهه استکبار به سرکردگی امریکای جنایتکار و جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی همچنان ادامه دارد.
حجت الاسلام حسینی اظهارکرد ترفندها و دسیسه های استکبار نه تنها جبهه مقاومت را تضعیف نکرده است بلکه با مدیریت ولایت فقیه روز به روز تقویت و شکوفا می شود.
وی ادامه داد: تمسک به راهبری ولایت فقیه مجاهدانی تربیت کرده که باعث قدرت و تقویت جبهه مقاومت می شود و این برکت را باید پاس داشت.
خطیب جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: این آیین نشان از قدرت جبهه انقلاب و پشتوانه این جبهه است چرا که شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچون مدافعان حریم اهل بیت(ع) هستند که هر لحظه آمادگی جانبازی دارند.
حسینی در ادامه به حادثه تلخ زلزله در غرب کشور اشاره کرد و افزود: این حادثه تمام ایران را داغدار کرد اما مردم و نیروهای دولتی، ارتش، سپاه پاسداران و بسیج به دستور رهبر معظم انقلاب، به خوبی از این آسیب‌دیدگان حمایت کردند که هنوز به حمایت هدفمند آنان نیاز است و باید تداوم داشته باشد.
وی ادامه داد: کسانی که توان مالی دارند بایستی بیشتر کمک کنند و اگر کسانی نذری دارند و صیغه نذر نخواندند نذر خود را با کمک مالی به زلزله زدگان ادا کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: تصمیم جدی معاون اول ریاست جمهوری در ارتباط با مبارزه جدی با قاچاق کالا ستودنی است.
وی اظهارکرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز مهمترین مطالبه مردم است و دروازه های کشور باید بر روی کالاهای قاچاق بسته شود.
حجت الاسلام حسینی اظهارکرد: قاچاق کالا خیانت به کشور است، چرا که کالاهای وارداتی که مشابه آن در داخل کشور تولید می شود، نظام اقتصادی را با نابودی مواجه می کند.
خطیب جمعه خمین در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم با حضور پرشور شورای شهر را انتخاب کردند و توقع دارند پارلمان محلی با همدلی ، دوستی و کنار گذاشتن برخی اختلافات شهرداری توانمند، ارزشی و مجرب را معرفی کنند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد و نماز جمعه در ۲ شهر آن اقامه می شود.
۷۲۷۷/۶۰۱۳/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد