تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 12:17
کد خبر : 84534

کشف ۲۵ خودرو احتکاری از یک پارکینگ مجتمع تجاری در کرج

کشف ۲۵ خودرو احتکاری از یک پارکینگ مجتمع تجاری در کرج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرج، سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز، در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به نواسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرج، سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز، در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به نواسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در ادامه رصد پارکینگ‌های سطح استان از دپو و احتکار تعداد زیادی انواع خودرو داخلی و خارجی در یک پارکینگ مجتمع تجاری مطلع شدند که بلافاصله به منظور بررسی موضوع به محل پارکینگ اعزام شدند.

این مقام مسؤول بیان کرد: ماموران پس از حضور در پارکینگ تعداد ۲۵ دستگاه خودرو  صفر کیلومتر خارجی و ایرانی شامل  هایما ، جک، چانگان،  پژوپارس ، دنا و …. کشف کردند.

فیض جعفری ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال اعلام و یادآور شد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد