تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1396 - 15:31
کد خبر : 17414

محموله میلیاردی کالای قاچاق به مقصد نرسید/ دستگیری سوداگران مرگ با ۱۰ کیلو تریاک در سمیرم

محموله میلیاردی کالای قاچاق به مقصد نرسید/ دستگیری سوداگران مرگ با ۱۰ کیلو تریاک در سمیرم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا، گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده فائو که از جنوب کشور به مقصد تهران در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا، گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده فائو که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد حسین بابا کلانیف ادامه داد: در بازرسی از این تریلر مقدار ۳۲۲ کارتن دوربین چشمی و دستگاه DVR کشف شد که بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای مکشوفه پنج میلیارد ریال اعلام شده است.

پرونده سارقان داخل خودرو با ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه بسته شد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو سارق حرفه ای و کشف ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ ستار خسروی، تصریح کرد: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت داخل خودرو در جنوب شهر اصفهان ،شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی کارآگاهان مشخص شد دو سارق با موتور سیکلت سرقتی اقدام به سرقت از داخل خودرو و صندوق عقب خودرو های پارک شده در کنار خیابان می کنند که با انجام برخی اقدامات تخصصی هر دو سارق شناسایی و دستگیرشدند.

این مسئول انتظامی، با اشاره به اینکه این سارقان در بازجوئی های پلیس به سرقت ۵۰۰ میلیون ریال اموال از خودروی شهروندان اعتراف کردند، بیان کرد: سارقان خودروهای مورد سرقت خود را که فاقد تجهیزات ایمنی و دزدگیر بودند را شناسایی و از آنها سرقت می کردند.

 

دستگیری سوداگران مرگ با ۱۰ کیلو تریاک در سمیرم
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم، از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف، ۱۰ کیلو گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و ماموران انتظامی شهرستان سمیرم مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال مقداری مواد افیونی از جنوب کشور به استان اصفهان هستند که وارد عمل شدند.

وی با اشاره به شناسایی و متوقف کردن خودروی پراید قاچاقچیان افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰ کیلو گرم تریاک که زیر کاپوت و موتور خودرو جاساز شده بود کشف شد .

این مسئول انتظامی بیان کرد: در این رابطه دو سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

تخطی از سرعت مطمئنه مرگ راننده پژو را رقم زد
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان، از واژگون شدن یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور شهرضا-دهاقان و فوت راننده و مجروحیت دو سرنشین آن خبر داد.

سرهنگ جواد درستکار، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه سواری ۴۰۵ در محور شهرضا-دهاقان بلافاصله تیم بررسی تصادفات جاده ای به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه، راننده خودرو در دم فوت فوت و دو سرنشین آن مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مسئول انتظامی، بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد