تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1396 - 12:18
کد خبر : 17399

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در کنارک

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در کنارک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، سرهنگ غلام شهرکی اظهار کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی های هدفمند و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و برای بررسی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، سرهنگ غلام شهرکی اظهار کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی های هدفمند و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر این کامیون را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این کامیون انواع لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی و توقیف کامیون تصریح کرد: قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

سرهنگ شهرکی بیان کرد: برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا قاطع و مستمر خواهد بود و با جدیدت ادامه دارد و بسترسازی در این زمینه مستلزم فرهنگ سازی و تغییر نگرش شهروندان در خصوص اعتماد به کالای داخلی و رونق بخشی به اقتصاد کشور است.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد