تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 - 5:57
کد خبر : 16536

کشف کالاهای میلیاردی قاچاق در فامنین

کشف کالاهای میلیاردی قاچاق در فامنین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ به گذر، جانشین انتظامی استان همدان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان فامنین اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی کردند. وی افزود: ماموران در

کشف کالاهای میلیاردی قاچاق در فامنینبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ به گذر، جانشین انتظامی استان همدان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان فامنین اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی کردند.

وی افزود: ماموران در پی اجرای این طرح ، یک کامیون تانکردار  حامل سوخت قاچاق را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۲۶ هزار لیتر نفت سفید به ارزش تقریبی ۳۹ میلیون ریال کشف کردند.

 این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در همین راستا ماموران دو خودرو کامیون حامل دام را  توقیف و در بازرسی از آن تعداد ۱۹۶راس احشام قاچاق به ارزش تقریبی ۹۸۰ میلیون ریال کشف کردند.

 سرهنگ به گذر در ادامه از توقیف یک خودروی کامیون در شهرستان فامنین خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از خودرو موصوف ۱۹۰حلب پنیر ۲۰ کیلوگرمی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیون ریال کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

 جانشین انتظامی استان همدان در خاتمه با اشاره به اینکه چهار متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت انجام مراحل قانونی روانه مراجع قضائی شدند، اظهار داشت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد