تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1396 - 12:11
کد خبر : 16265

۳۳۰۰ واحد صنفی متخلف در اردبیل شناسایی شد

۳۳۰۰ واحد صنفی متخلف در اردبیل شناسایی شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در جلسه بررسی نظارت بر واحدهای صنغی اردبیل اظهار داشت: از ابتدای فروردین‌ماه امسال و در جریان بازرسی‌‌های انجام شده از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی که به  تعداد ۱۱۹ هزار و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در جلسه بررسی نظارت بر واحدهای صنغی اردبیل اظهار داشت: از ابتدای فروردین‌ماه امسال و در جریان بازرسی‌‌های انجام شده از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی که به  تعداد ۱۱۹ هزار و ۶۲۲ مورد رسیده، از مجموع این بازرسی‌ها با سه هزار و ۳۴۲ واحد صنفی متخلف به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال برخورد شد و پرونده‌‌های مربوطه پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد  تا مراحل قانونی خود را بپیمایند.

وی بیان کرد: براساس برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده روزانه از واحدهای صنفی در سطح استان اردبیل بازرسی به عمل می‌آید تا با متخلفان به طور جدی برخورد شود.

عاملی گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در راستای دریافت و پاسخگویی به هرگونه گزارش و شکایت واصله مردمی در بخش مشارکت‌های مردمی ستاد خبری نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تعداد یک هزار و ۴۲۳ مورد گزارش از سوی مردم به صورت تلفنی و از طریق سامانه ۱۲۴ و یا به صورت حضوری و مراجعه مردم به محل ادارات صنعت، معدن و تجارت در سطح استان دریافت شده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: از این تعداد ۶۲۳ مورد متخلف و ۷۹۵ مورد نیز غیرمتخلف شناخته شده و تعداد ۵ مورد در حال بررسی هستند که تمامی گزارشات دریافتی مربوط به گران‌فروشی و کم‌فروشی بوده و هیچ گونه گزارشی در مورد کمبود کالا دریافت  نشده است.

وی تصریح کرد: در بخش بازرسی از میدان میوه و تره بار تعداد هشت هزار و ۴۰۷  مورد بازرسی انجام پذیرفته است که ۱۰۸ مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از ۲۷ میلیون ریال پس از تکمیل پرونده به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

عاملی اظهار کرد: بازرسی‌های انجام شده در حوزه قاچاق کالا نیز تعداد چهار هزار و ۲۸۷ مورد به ارزش بیش از ۳۸۶ میلیون ریال بوده که از این تعداد ۷۶۶ مورد مربوط به کالای دخانی، ۴۵۵ مورد مربوط به انواع لوازم آرایشی، ۲۴۱ مورد انواع مواد غذایی، تعداد ۳۱۰ مورد مربوط به لوازم برقی و خانگی، ۱۴۵ مورد مربوط به پارچه و پوشاک، ۱۱۱ مورد صوتی و تصویری و موبایل و مابقی مربوط به سایر موارد بوده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در مورد تعداد پرونده‌های تشکیل شده در بخش قاچاق کالا بیان کرد: تعداد ۹۳ پرونده در بخش قاچاق کالا تشکیل شده که از این تعداد ۵۶ مورد مربوط به سیگار  و دخانیات، 10 مورد مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی، ۶ مورد مواد غذایی،  5 مورد دارو و مکمل‌ها و ۱۶ مورد مربوط به سایر موارد است.

وی افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۵۲۴ مورد بازرسی در حوزه آرد و نان استان در مدت هفت ماهه سال ۹۶ انجام شده است که در این رابطه تعداد ۶۹۳ پرونده تشکیل  و به مراجع قانونی برای رسیدگی ارسال شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد