تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 12:40
کد خبر : 108165

معارفه فرمانده جدید انتظامی استان بوشهر به روایت تصویر

معارفه فرمانده جدید انتظامی استان بوشهر به روایت تصویر

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر با حضور سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر برگزار شد. در این آیین از خدمات سردار خلیل

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر با حضور سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

در این آیین از خدمات سردار خلیل واعظی قدردانی و سرهنگ حیدر سوسنی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر معرفی شد.

در این مراسم استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر، اعضای شورای تامین، خانواده‌های معظم شهدا و دیگر مسئولان استانی، نظامی و انتظامی حضور داشتند.

سردار اشتری: پلیس در سراسر کشور آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد/ آمار سفرها ‌افزایش پیدا کردفرمانده ناجا در بوشهر: توان مرزبانی با تجهیزات پیشرفته تقویت می‌شود/ تأکید بر حضور بیشتر نیروها در مرزهای دریاییسردار اشتری در گفت‌وگو با تسنیم: سردار حجازی ‌امین امام خامنه‌ای بود/ این شهید والامقام ۴۲ سال مجاهدت کرد+ فیلم

در این مراسم مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر ضمن قدردانی از سردار خلیل واعظی فرمانده قبلی انتظامی استان، برای سرهنگ حیدر سوسنی در پست فرماندهی انتظامی استان بوشهر آرزوی موفقیت کردند.

سرهنگ حیدر سوسنی با حکم سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، به مدت ۳ سال برای فرماندهی نیروی انتظامی استان بوشهر معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد