تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 - 9:59
کد خبر : 16071

کشف ۱۷ تن مواد مخدر در خراسان رضوی

کشف ۱۷ تن مواد مخدر در خراسان رضوی

سردار قادر کریمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از کلانتری ۱۱ شریعتی سبزوار طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارتباط ۳۲ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.وی اظهار کرد: تلاش می شود با برخوردهای قاطع انتظامی و قضایی و مشارکت و همکاری مردم، جامعه سالم و

سردار قادر کریمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از کلانتری ۱۱ شریعتی سبزوار طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارتباط ۳۲ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی اظهار کرد: تلاش می شود با برخوردهای قاطع انتظامی و قضایی و مشارکت و همکاری مردم، جامعه سالم و عاری از مواد مخدر داشته باشیم.

* افزایش ۵۸ درصدی کشفیات کالای قاچاق
سردار کریمی گفت: با راه اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در استان، کشفیات کالای قاچاق طی هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۸ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: با هدف حمایت از تولید داخلی اجازه ورود به محصولات تولیدی خارج کشور داده نمی شود و نیروی انتظامی با تمام قوا با عاملان کالای قاچاق برخورد می کند.
وی اظهار کرد: در صورتی که تولیدات مرغوب داخلی، جایگزین کالاهای خارجی مشابه شود، اشتغال رونق گرفته و ریشه بیکاری در جامعه از بین می رود.
شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
۸۱۴۵/۷۴۹۵ / ۶۰۵۳

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد