تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - 8:28
کد خبر : 15398

انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق در بوشهر کشف شد

انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق در بوشهر کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تردد پرسرعت و خطر آفرین خودروهای شوتی در تنگک دوم ضمن ایجاد نارضایتی برای ساکنین باعث هوشیاری و حساسیت پلیس شد. وی افزود: با  اجرای طرح

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تردد پرسرعت و خطر آفرین خودروهای شوتی در تنگک دوم ضمن ایجاد نارضایتی برای ساکنین باعث هوشیاری و حساسیت پلیس شد.

وی افزود: با  اجرای طرح انتظامی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی عوامل کلانتری ۱۴ بوشهر مشخص شد خودروهای شوتی در ساعات پایانی شب و مواقع خلوت در منزلی مسکونی  اقدام به بارگیری و تخلیه کالای قاچاق می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر بیان کرد: پس از شناسایی دقیق محل دپوی کالای قاچاق و اطمینان از وجود کالا درآن محل  شب گذشته تیم عملیاتی کلانتری ۱۴ محل دپوی کالای قاچاق را محاصره کردند.

وی تصریح کرد: مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل پوشاک، ابزار و آلات، وسایل منزل و  لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این انبار کشف شد.

سرهنگ عرب‌زاده گفت: مقادیر زیادی اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار ریالی نیز در این انبار کشف شد که احتمال می‌رود قاچاقچیان در معاملات خود مورد استفاده قرار می‌داده‌اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد