تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 8:29
کد خبر : 20023

کشف ۷ میلیارد کالای قاچاق در جریان دستگیری قاچاقچیان و سارقان تهران

کشف ۷ میلیارد کالای قاچاق در جریان دستگیری قاچاقچیان و سارقان تهران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم،  سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای ششمین مرحله از طرح رعد که در سطح کلانتری‌های پایتخت به اجرا درآمده است، اظهار کرد: همکاران ما از شامگاه جمعه اقدامات اطلاعاتی این طرح را آغاز کردند و تمام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم،  سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای ششمین مرحله از طرح رعد که در سطح کلانتری‌های پایتخت به اجرا درآمده است، اظهار کرد: همکاران ما از شامگاه جمعه اقدامات اطلاعاتی این طرح را آغاز کردند و تمام کلانتری‌های پایتخت طی ۴۸ ساعت گذشته با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به اجرای سراسری این طرح وارد عمل شدند و ۲۸۷ پاتوق مخفیگاه سارقان و مالخران را تحت ضربه پلیس درآوردند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این طرح ۱۲ باند سرقت شناسایی و منهدم شد، افزود: همکاران ما در پلیس پیشگیری موفق شدند در ۴۸ ساعت گذشته ۴۸۷ سارق و مالخر را دستگیر کنند و به دنبال آن ۸ میلیارد تومان اموال مسروقه از آنها کشف و ضبط شد که در این میان ۱۱۹ دستگاه خودرو، ۸۳ دستگاه موتورسیکلت و ۱۲ قبضه سلاح گرم که عمدتا برای سرقت‌های مسلحانه استفاده می‌شد کشف کردیم. 

* کشف ۱۴۶ کیلوگرم مواد مخدر در ۴۸ ساعت

وی در ادامه با اشاره به مبارزه با خرده‌فروشان به عنوان یکی از اهداف طرح  رعد گفت: در این طرح برخورد جدی با خرده‌فروشان مدنظر بود و ۲۹۶ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و یک باند بزرگ قاچاق و توزیع مواد مخدر منهدم شد.

رحیمی اضافه کرد: در این میان همکاران ما ۱۴۶ کیلوگرم انواع موادمخدر را از این افراد کشف و ضبط کرد.

* کشف ۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در عملیات پلیس

وی در ادامه تشریح نتایج ششمین مرحله طرح رعد افزود: علاوه بر این موارد همکاران ما موفق شدند بیش از ۷ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند. اجرای این طرح‌ها پیام خاصی برای مجرمان داشته و ما اجازه نخواهیم داد سارقان، قاچاقچیان و مجرمان در تهران آرامش داشته باشند. 

به گفته رئیس پلیس پایتخت برای اجرای این طرح‌ها امکانات جدید و بودجه مازادی در اختیار پلیس قرار نگرفته و با امکانات قبلی پلیس به اجرا درآمده است. 

انتهای پیام / 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد