تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 9:02
کد خبر : 147357

کشف ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی اسدآباد

کشف ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی اسدآباد

سردار سلمان امیری  در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر انتقال کالای قاچاق با دو دستگاه تریلر از محورهای مواصلاتی شهرستان اسدآباد به سمت مرکز کشور، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: در این راستا ماموران پاسگاه انتظامی جنت آباد با همکاری ماموران پاسگاه

سردار سلمان امیری  در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر انتقال کالای قاچاق با دو دستگاه تریلر از محورهای مواصلاتی شهرستان اسدآباد به سمت مرکز کشور، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پاسگاه انتظامی جنت آباد با همکاری ماموران پاسگاه یوسف آباد با گشت زنی در محور اصلی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند و با مشاهده خودروهای مذکور با هماهنگی مرجع قضائی آن ها را متوقف کردند.

سردار امیری با بیان اینکه با بررسی مدارک رانندگان و بار خودروها مشخص شد، تریلرها حامل انواع پارچ و لیوان و البسه با بار نامه های جعلی هستند خاطر نشان کرد: با شمارش صورت گرفته از این خودروها، ۱۰ هزار و ۹۵۲ عدد پارچ و لیوان کریستال و ۴ هزار و ۶۷۰ ثوب البسه مردانه و زنانه خارجی که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان ۸۰میلیارد ریال برآورد شده، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان با توصیه به شهروندان مبنی بر اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰، گفت: پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال و دو متهم با قرار مناسب روانه زندان مرکزی همدان شدند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد