تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 13:55
کد خبر : 147206

انبار احتکار کره و روغن در استان سیستان و بلوچستان کشف شد

انبار احتکار کره و روغن در استان سیستان و بلوچستان کشف شد

– اخبار استانها – سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهداناظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با احتکار کالاهای اساسی، ماموران پلیس شهرستان میرجاوه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از احتکار مواد خوراکی در یک انبار در شهر میرجاوه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

– اخبار استانها –

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهداناظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با احتکار کالاهای اساسی، ماموران پلیس شهرستان میرجاوه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از احتکار مواد خوراکی در یک انبار در شهر میرجاوه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پس از بررسی دقیق و اطمینان از صحت موضوع به همراه کارشناسان اداره صنعت و معدن به مکان مورد نظر اعزام شدند. در بازرسی از این انبار یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم کره گیاهی و یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف ومعرفی او به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: بنابر نظر کارشناسان ارزش اقلام احتکاری کشف شده یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. مردم در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

۱٫۵ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شددرگیری تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان؛ دو مامور انتظامی مجروح شدنددرگیری سنگین پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ ۱٫۵ تن مواد مخدر کشف شد

دستگیری عاملان قتل مسلحانه مرد ۳۸ ساله پس از ۲ ماه فرار

طاهری اظهار داشت: در مهرماه سال جاری و در پی قتل مسلحانه مردی ۳۸ ساله در یکی از محورهای روستایی شهرستان نیمروز توسط افراد مسلح ناشناس موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی نیمروز با تحقیقات گسترده تخصصی خود و جمع‌آوری سرنخ های موجود عاملان این جنایت را که دو تن از دوستان مقتول بوده و به دلیل اختلافات مالی، با شلیک چند گلوله سلاح کمری این مرد را به قتل رسانده بودند شناسایی و مشخص شد، متهمان پس از ارتکاب به قتل از شهرستان گریخته‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد، درصدد دستگیری قاتلان بودند چند روز قبل از حضور قاتلان در شهرستان زابل  مطلع و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهشان آغاز کردند. سرانجام با تلاش شبانه‌روزی پلیس مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شهر زابل شناسایی و روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح کمری به همراه ۲۸ فشنگ جنگی کشف شد.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جنایت بدهی مالی ناشی از معامله مواد مخدر با مقتول اعلام کرده و اظهار داشتند به دلیل این بدهی، نقشه سرقت مواد مخدر همراه مقتول را کشیده و در روز حادثه او را که به وسیله خودروی شخصی درحال جا به جایی ۵۰ کیلوگرم مواد افوینی بود با شلیک کلت کمری به قتل رسانده و پس از سرقت موادافیونی از محل متواری شده اند.

طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در مقابله با هر گونه اخلال در امنیت عمومی تأکید، و از شهروندان خواست جوانان خود را نسبت به عواقب سخت حمل سلاح گرم آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین جنایاتی نباشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد