تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 - 7:25
کد خبر : 14694

۲ خبر کوتاه از جنوب استان کرمان

۲ خبر کوتاه از جنوب استان کرمان

اسماعیل امیری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه با همکاری اداره آموزش و پرورش جیرفت، سه طرح حمایتی را برگزار می کنیم، افزود: جشن عاطفه ها، طرح جشن نیکوکار و طرح احسان دانش آموزان از جمله برنامه هایی است که در طول سال جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند

اسماعیل امیری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه با همکاری اداره آموزش و پرورش جیرفت، سه طرح حمایتی را برگزار می کنیم، افزود: جشن عاطفه ها، طرح جشن نیکوکار و طرح احسان دانش آموزان از جمله برنامه هایی است که در طول سال جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: جشن عاطفه ها از سال ۷۴ جهت حمایت از افراد محروم راه اندازی شده است لذا وظیفه همه ما این است که تلاش کنیم این محرومیت مرتفع شود.

**با کمک خیران امنیت، ساختمان جدید ایست بازرسی بهادرآباد رودبار جنوب با اعتبار یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال افتتاح شد .
عطاناوکی فرماندار رودبار جنوب روز پنجشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و اعلان این خبر افزود: تقویت واحدهای انتظامی موثرترین راه برای کاهش جرائم و پیشگیری از تخلفات است.
وی ادامه داد: اقدامات عمرانی در واحدهای انتظامی و تقویت نیروی انسانی مورد نیاز برای آنها نقش بی بدیلی در کاهش جرائم و تسریع در ارائه خدمات مضائف به مردم دارد.
ناوکی همچنین به افتتاح ساختمان ایستگاه بازرسی رودبار جنوب اشاره کرد و گفت: این ایستگاه بازرسی در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، کاهش ترافیک جاده ای در فصول برداشت محصولات کشاورزی و تسریع در حمل بار و همچنین کاهش تصادفات جاده ای موثر است.
وی کشف کالای قاچاق و برخورد با قاچاقچیان کالا را یکی از اولویتهای مهم پلیس دانست که با تقویت این ایستگاه بازرسی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق، گامی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته خواهد شد.
وی بیان کرد: جلوگیری از ورود مواد مخدر، کاهش تصادفات و همچنین مبارزه ویژه با ورود کالای قاچاق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین اقداماتی است که این ایستگاه بازرسی انجام می دهد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز**انتشاردهنده: بهنام احمدی *
۷۴۵۰/ ۵۰۵۴

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد