تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1400 - 15:47
کد خبر : 111221

حضور حداکثری در انتخابات اقتدار بین المللی کشور را افزایش می دهد

حضور حداکثری در انتخابات اقتدار بین المللی کشور را افزایش می دهد

حجت‌الاسلام  “سیدمرتضی موسوی جاجرمی ” درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در خطبه های مجازی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: همان گونه که حفظ نظام و انقلاب از اوجب واجبات است، شرکت در انتخابات و حضور حداکثری در آن نیز از تکالیف شرعی است. وی اضافه کرد : بی تفاوتی نسبت به

حجت‌الاسلام  “سیدمرتضی موسوی جاجرمی ” درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در خطبه های مجازی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: همان گونه که حفظ نظام و انقلاب از اوجب واجبات است، شرکت در انتخابات و حضور حداکثری در آن نیز از تکالیف شرعی است.
وی اضافه کرد : بی تفاوتی نسبت به انتخابات از نظر دینی و عقلی شایسته  نیست، و اگر فکر کنیم که خداوند سرنوشت ما را رقم می زند، سخت در اشتباه هستیم ، چرا که خداوند به ما عقل  داده تا آزادانه برای سرنوشت خود تصمیم بگیریم  و با حضور حداکثری در رویدا سیاسی ۱۴۰۰ مسیر پیشرفت را انتخاب کنیم.
حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی افزود: اگرچه مشکلاتی در کشور وجود دارد، ولی عدم شرکت در انتخابات راهکار منطقی برای انتقاد به این مشکلات نیست و با حضور حداکثری درانتخابات و انتخاب صحیح می توانیم علاوه بر خنثی سازی توطئه های دشمنان، برای رفع مشکلات کشور نیز چاره اندیشی کنیم.
مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان خراسان شمالی تصریح کرد : هر کس نسبت به کشور و ایران احساس مسوولیت می کند، باید در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کند و این حضور حداکثری نه تنها موجب انسجام ملی و به جاآوردن وظیفه دینی ، بلکه مسیر بهبود وضعیت اقتصادی کشور را نیز هموار می کند.
امام جمعه موقت بجنورد اتکاء به داخل را یکی از مهمترین راهکار و راه میانبر برای رفع مشکلات اقتصادی و پیشرفت و توسعه کشور بیان کرد و اظهارداشت : باید همیشه  اتکاء به نیروهای داخلی و نگاه به ظرفیت های داخلی در اولویت مسوولان قرار گیرد.
حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و افزایش توان دفاعی نیروهای فلسطینی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی حتی در نوار غزه با یک و نیم میلیون جمعیت و  محاصره ۱۰۰ درصدی رژیم صهیونیستی باز هم نیروهای مقاومت به مناطق حساس صهیونیست نشین موشک پرتاپ می کنند.
امام جمعه موقت بجنورد افزود : در واقع دیگر به همت جبهه مقاومت خبری از ارتش شکست ناپذیر اسراییل و فضای هوایی نفوذناپذیر آن نیست .
وی با اشاره به این که بنیانگذار جمهوری اسلامی هوشمندانه مسئله قدس را جهانی کرد، یادآور شد: امام راحل به خوبی اعلام کردند که مسئله فلسطین و قدس شریف، مساله اسلامی است که باید در راستای دستورات دین باید از مظلومان دفاع کرد. 
قرارگیری استان خراسان شمالی در شیب تند ویروس کرونا باعث شدتا براساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا ، نماز جمعه  این هفته فقط در چهار شهر این خطه شمالشرق کشور که در وضعیت زرد قرار دارند با حضور روزه داران با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه شود و  در سایر شهرها نیز خطبه های نماز جمعه به صورت مجازی از سوی ائمه جمعه  در اختیار روزه داران قرار گرفت.
براساس ارزیابی سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت و درمان هم اکنون از هشت شهرستان استان خراسان شمالی شهرستان های شیروان و بجنورد در وضعیت قرمز، اسفراین، مانه و سملقان، جاجرم و فاروج در وضعیت رنگ بندی نارنجی و گرمه و راز و جرگلان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و طبق آمار حدود ۴۳۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های این استان بستری هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد