تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 16:22
کد خبر : 146822

نماز حافظ همه خوبی‌هاست

نماز حافظ همه خوبی‌هاست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز شنبه در اولین همایش نماز سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: اولین مأموریت همه پیامبران الهی عبادت و نماز است چون نماز حافظ همه خوبی‌هاست. نماینده ولی‌فقیه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز شنبه در اولین همایش نماز سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: اولین مأموریت همه پیامبران الهی عبادت و نماز است چون نماز حافظ همه خوبی‌هاست.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان افزود: بعد از شکل‌گیری انقلاب اسلامی اولین مأموریتی که انقلابیون آن را به جماعت انجام دادند، برگزاری نماز جمعه بود و بعد از آن تحکیم و ادامه نمازهای جماعت در سراسر کشور بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوزستان گفت: این دو انسان تلاش‌های بسیاری را در اقامه نمازها در سال‌های اخیر و ترویج فرهنگ نمازخوانی داشتند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، اولین همایش نماز سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان روز ۱۳ آذر با حضور نماینده ولایت‌فقیه در خوزستان و مسئولان استانی در اهواز برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد