تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 تیر 1398 - 22:12
کد خبر : 58248

بیشتر کالاهای قاچاق مربوط به لوازم آرایشی است

بیشتر کالاهای قاچاق مربوط به لوازم آرایشی است

مجید برازنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در سال گذشته ۷۸ فقره تعداد گشت‌های بازرسی مشترک و بررسی ۴۵۲ واحد را داشته‌ایم که درمجموع ۳ هزار و ۷۷۶ قلم کالای قاچاق به ارزش بالغ‌بر ۹۵۹ میلیون ریال کشف و ضبط شد. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان گفت: در

مجید برازنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در سال گذشته ۷۸ فقره تعداد گشت‌های بازرسی مشترک و بررسی ۴۵۲ واحد را داشته‌ایم که درمجموع ۳ هزار و ۷۷۶ قلم کالای قاچاق به ارزش بالغ‌بر ۹۵۹ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان گفت: در سه‌ ماهه نخست سال جاری نیز ۱۴ فقره گشت بازرسی و بررسی ۸۷ واحد را داشته‌ایم که در این بازرسی‌ها ۳۱۸ قلم کالای قاچاق به ارزش بالغ‌بر ۲۱ میلیون ریال کشف شد که بیش از ۹۰ درصد آن لوازم‌آرایشی بود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته پیرامون جذب و توزیع برخی کالاهای اساسی در راستای تنظیم بازار در سال گذشته افزود: یک هزار و ۳۳۳ تن شکر، ۱۵۰ تن قند، ۹ هزار بسته کاغذ با ارز مرجع، ۶۰۰ تن برنج وارداتی، ۱۸۰ تن گوشت گرم و سرد به‌صورت ۹۰ تن با ارز نیمایی ۹۰ تن با ارز مرجع در سال گذشته در کاشان تهیه و توزیع شد.

برازنده با اشاره به بهره‌برداری از واحدهای تولیدی جدید در کاشان عنوان کرد: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی مشغول به کار شدند و تا پایان سال به اشتغال ۲ هزار نفر خواهیم رسید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد