تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 10:31
کد خبر : 146342

۱۲۰ هزار واحد مسکونی؛ سهم استان کرمانشاه از طرح جهش تولید مسکن

۱۲۰ هزار واحد مسکونی؛ سهم استان کرمانشاه از طرح جهش تولید مسکن

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، طرح جهش تولید مسکن دولت سیزدهم که مدتی است کلید خورده و قرار است در چهار سال چهار میلیون واحد مسکونی در کل کشور ساخته شود، اکنون مشمول شهر کرمانشاه و سایر

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، طرح جهش تولید مسکن دولت سیزدهم که مدتی است کلید خورده و قرار است در چهار سال چهار میلیون واحد مسکونی در کل کشور ساخته شود، اکنون مشمول شهر کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان نیز شده و متقاضیان واجد شرایط تا ۱۵ آذر برای ثبت‌نام فرصت دارند.

مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه فعالیت خود را از چند ماه گذشته آغاز کرده و بخش قابل توجهی زمین تأمین یا شناسایی شده که در حال گذراندن فرایند اداری است.

وی عنوان کرد: یکی از مزایای طرح جهش تولید مسکن این است که به افراد خود مالک یا افرادی که دارای زمین هستند نیز کمک می‌کند و این سبب رونق تولید می‌شود.

استاندار قزوین: اجرای طرح نهضت ملی مسکن نباید بافت اجتماعی شهرها را به هم بزندخبر خوش برای متقاضیان نهضت ملی مسکن؛ سابقه مالکیت به ۵ سال کاهش یافتاستاندار قزوین: بهبود جانمایی‌ها نهضت ملی مسکن را متحول می‌کند

شریفی گفت: سامانه این طرح تا ۱۵ آذر باز است و افرادی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند به سامانه مراجعه کنند.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در نشستی با بیان اینکه مقرر شده این تعداد واحد مسکونی طی چهار سال آینده در استان ساخته شود اظهار داشت: در این طرح قرار است به واجدان شرایط در شهر کرمانشاه ۴۰۰ میلیون تومان و در سایر شهرستان‌ها ۳۰۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد پرداخت شود.

وی عنوان کرد: میزان تسهیلات پرداختی برای شهرستان‌ها باید اصلاح شود زیرا هزینه حمل و نقل مصالح سبب افزایش قیمت آن و د رنهایت افزایش قیمت مصالح ساختمانی نیز سبب گرانتر شدن ساخت و ساز می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد