تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 13:07
کد خبر : 83383

آموزش مدیریت پسماند و معرفی برندگان مسابقه سردار دل‌ها در آستارا

آموزش مدیریت پسماند و معرفی برندگان مسابقه سردار دل‌ها در آستارا

شهردار آستارا روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: از امروز تفکیک زباله از مبدا با همکاری پنج مربی شرکت امیران پاک ایرانیان به خانواده ها آموزش داده می شود و به ۱۰ هزار خانوار مشارکت کننده،  ۴۰ هزار ماسک به منظور پیشگیری از کرونا و کیسه های زباله توزیع می شود. جواد معیتی بیان کرد:

شهردار آستارا روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: از امروز تفکیک زباله از مبدا با همکاری پنج مربی شرکت امیران پاک ایرانیان به خانواده ها آموزش داده می شود و به ۱۰ هزار خانوار مشارکت کننده،  ۴۰ هزار ماسک به منظور پیشگیری از کرونا و کیسه های زباله توزیع می شود.

جواد معیتی بیان کرد: حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، کاهش حجم زباله‌، اشتغالزایی و ارتقاء فرهنگ نظافت شهری از هدف های این طرح است و آستارا در اجرای طرح تفکیک زباله جزو شهرهای برتر گیلان است و روزانه حدود ۱۰۰ تن زباله در شهرستان آستارا تولید و در نزدیک ساحل خزر دفن می شود.

معرفی برگزیدگان مسابقه سردار دل ها

مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا (ع) آستارا گفت: ظرف یک ماه گذشته به دبیرخانه مسابقه دلنوشته ای به سردار دل ها ۴۲ اثر از آستارا، اهواز، خرمشهر، سوادکوه، اردبیل، اراک، کرمان، اصفهان، یزد، مشهد، تهران، ساوجبلاغ، رودبار، سیرجان، خراسان جنوبی، محمودآباد، کردستان و کرمانشاه ارسال شده بود.

قربانعلی عاطفی افزود: آثار نیلوفر حسن زاده از اردبیل، علیرضا پراندام از سوادکوه مازندران و ویدا عظیمی از مشهد مقدس به عنوان سه اثر برتر شاخته شد و هدایای نقدی آنها به حساب های اعلامی واریز شد.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المنهدس از فرماندهان جبهه مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد روز ۱۳ دی ماه سال ۹۸ در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد