تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 14:59
کد خبر : 145540

کشف ۲۲۳ تن گندم احتکاری در ملکان

کشف ۲۲۳ تن گندم احتکاری در ملکان

مرتضی فرجام‌پور ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات فنی سازمان اطلاعات سپاه ملکان و اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان از وجود چند انبار گندم احتکار شده در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع و بلافاصله به‌منظور بررسی موضوع وارد عمل شدند. وی افزود: پس از بررسی‌های لازم با هماهنگی مراجع

مرتضی فرجام‌پور ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات فنی سازمان اطلاعات سپاه ملکان و اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان از وجود چند انبار گندم احتکار شده در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع و بلافاصله به‌منظور بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به بازرسی محل ذخیره گندم اقدامات لازم انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملکان ادامه داد: در بازرسی از انبار مذکور حدود ۲۲۳ تن گندم و ۳ هزار کیلوگرم کنسانتره شیری و ۲ هزار کیلوگرم سبوس گندم و ۲۵ کیسه کود کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه با احتکارکنندگان، ادامه داد: اقلام کشف شده به منظور توزیع به اداره صنعت معدن و تجارت تحویل شد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان شرقی، فرجام‌پور خاطرنشان کرد: از عموم مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه احتکار، موارد را برای پیگیری و برخورد به مراجع ذی‌صلاح گزارش کنند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد