تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 6:30
کد خبر : 144623

معاون فرهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه: لازمه تحقق اهداف گام دوم بیانیه انقلاب ورود به عرصه جهانی است + فیلم

معاون فرهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه: لازمه تحقق اهداف گام دوم بیانیه انقلاب ورود به عرصه جهانی است + فیلم

– اخبار استانها – سردار حسین محبی در حاشیه همایش استانی نماز در سالن ولایت اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل اظهار داشت: تداوم نماز دوران جبهه‌ها در عصر کنونی بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و در این راستا امروز باید نمازهای دوران جبهه را که از کامل‌ترین نمازها بودند در

– اخبار استانها –

سردار حسین محبی در حاشیه همایش استانی نماز در سالن ولایت اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل اظهار داشت: تداوم نماز دوران جبهه‌ها در عصر کنونی بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و در این راستا امروز باید نمازهای دوران جبهه را که از کامل‌ترین نمازها بودند در جامعه نهادینه‌سازی کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، بیان کرد: نمازهایی که رزمندگان به جا می‌آوردند در حقیقت استحکام‌بخش مقاومت و ایستادگی آنان در برابر دشمنان بود که لازم و ضروری است این مهم در جوامع امروزی بشر به عنوان یک امر نهادینه شناسانده شود،‌ چرا که نماز کامل برای مومن و جامعه قدرت‌آفرین است.

وی ادامه داد: افزایش قدرت نفوذ، توان اقناع‌سازی، مدیریتی، فرماندهی، هدایتگری، مقابله با دشمن و ایستادگی در برابر ناملایمات از اهم تأثیراتی است که نماز بر روح و جان بشریت می‌گذارد و آثار اقامه نماز در جامعه باید به شکل کامل تبیین شود.

محبی ادامه داد: مهم‌ترین عامل قدرت در جنگ نرم، اقامه نماز کامل است و در کنار آن دانش، تخصص، تجربه و اقتصاد قوی نیاز داریم، چرا که قدرت بیش از تمامی این موارد در روح انسان قدرت ایجاد می‌کند در حالی که اگر فردی صاحب قدرت شود بی‌شک متصل به بی‌کران خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: حضور قلبی در اقامه نماز همراه با توجه و تدبر، حال خوش و احساس حضور در محضر پروردگار بسیار حائز اهمیت و ضروری است که نماز دوران جبهه‌ها نمونه کامل این موارد است.

محبی افزود: لازمه تحقق اهداف گام دوم بیانیه انقلاب ورود به عرصه جهانی است، بنابراین نماز این قدرت را به ما می‌دهد تا با کسب قدرت معنوی فراتر از منطقه به تمدن‌سازی جهانی دست پیدا کنیم.

مهم‌ترین توصیه‌های رهبر انقلاب درباره اهمیت ترویج کتابخوانی/ محل نمازهای جمعه مرکز نمایش کتاب‌های خوب باشدامام جمعه اصفهان: هیچ عبادتی همانند نماز انسان را نمی‌سازدحضور بیش از ۵۰ هزار نمازگزار فلسطینی در مسجدالاقصی

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: برگزاری همایش اجلاسیه نماز در واقع مقدمه تمدن‌سازی است چرا که آثار تولید شده در این زمینه می‌تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

محبی گفت: استان اردبیل در جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی در بخث نماز بسیار موفق عمل کرده که استفاده از ظرفیت رسانه‌ای صدا و سیما نیز در این زمینه باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود‌.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد