تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 15:21
کد خبر : 70265

کشف کالای قاچاق در کنارک

کشف کالای قاچاق در کنارک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اظلاع رسانی پلیس، غلامرضا شهرکی اظهار کرد: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان “کنارک” هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور”کنارک-چابهار” به ۲ دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اظلاع رسانی پلیس، غلامرضا شهرکی اظهار کرد: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان “کنارک” هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور”کنارک-چابهار” به ۲ دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۶۰ قطعه صنعتی کارخانجات، ۷ دستگاه ناخن تیزکن، ۷ دستگاه بخاری گازی برقی، ۴ عدد شیر صنعتی، ۶ قطعه فیوز صنعتی، تعدادی سرویس آشپزخانه و ۵ دستگاه دوچرخه قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک تصریح کرد: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک یک میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال برآورد شده است.

 شهرکی، افزود: در این رابطه اتوبوس ها توقیف و ۲ فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک از قاچاق کالا به عنوان تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور نام برد و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

وی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد