تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 16:07
کد خبر : 143171

۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان گلستان کشف شد

۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان گلستان کشف شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید دادگر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سوخت قاچاق در شهرک صنعتی آن شهرستان شدند. وی

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید دادگر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سوخت قاچاق در شهرک صنعتی آن شهرستان شدند.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مرجع قضائی از انبار مورد نظر بازدید که طی آن ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، افزود: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر مقابله بی امان نیروی انتظامی با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان مسلح منازل و خودرو در خوزستانواکنش تل آویو به دستگیری زوج اسرائیلی در ترکیه به اتهام جاسوسیدستگیری زوج اسرائیلی در ترکیه به اتهام تصویر برداری از اقامتگاه اردوغان

سردار سعید دادگر همچنین اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا با بسیج کلیه نیروها و با محوریت پلیس امنیت اقتصادی استان برگزار شد. در این راستا و با تلاش ماموران ۴ پرونده تشکیل و ۳ هزار لیتر روغن موتور و ضدیخ، ۱۲۶ تن گندم و ۱۲ تن سبوس احتکاری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: کشف ۵ تن خوراک دام و ۱۸ تن توتون احتکاری نیز از دیگر دستاوردهای این طرح بوده است.

وی با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این راستا، خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش اقلام کشف شده بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال برآورد شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد