تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 13:09
کد خبر : 142586

کشف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان جنوبی

کشف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان جنوبی

سرهنگ جواد بخشی، امروز چهارشنبه ۱۹ آبان به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: مأموران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مدت یک هفته، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی ۴۵ دستگاه خودرو را شناسایی و متوقف کردند. به گزارش ایسنا، وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای

سرهنگ جواد بخشی، امروز چهارشنبه ۱۹ آبان به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: مأموران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مدت یک هفته، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی ۴۵ دستگاه خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای متوقف شده، ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق، هزار و ۳۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشت، ۴۰ هزار و ۴۴۰ قلم انواع دارو قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: در این زمینه ۶۵ متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

بخشی با بیان اینکه ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۱۱ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال براورد شده است، تصریح کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودروهای تیزرو در چهارچوب قانون با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد