تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 17:32
کد خبر : 140989

کشف قاچاق ۸٫۵ میلیاردی در زنجان

کشف قاچاق ۸٫۵ میلیاردی در زنجان

سردار رحیم جهانبخش با تشریح خبر کشف کالاهای قاچاق اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری در محور زنجان – قزوین به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.   فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران با

سردار رحیم جهانبخش با تشریح خبر کشف کالاهای قاچاق اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری در محور زنجان – قزوین به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از این خودر و ۱۷۰ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار خارجی و ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف، که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
 
وی با اشاره به اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد، بیان داشت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد