تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 9:42
کد خبر : 140473

کشف بیش از یک کیلوگرم هروئین در ملایر

کشف بیش از یک کیلوگرم هروئین در ملایر

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: با هماهنگی مقام قضائی و تحقیقات دقیق‌تر مخفیگاه این سوداگر مرگ شناسائی شد و در یک عملیات ضربتی از این محل بازرسی به عمل آمد. وی با بیان اینکه در بازرسی از این مکان مقدار یک کیلو و ۵۴۲ گرم مواد مخدر هروئین به همراه چهار ترازوی دیجیتالی کشف و یک متهم

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: با هماهنگی مقام قضائی و تحقیقات دقیق‌تر مخفیگاه این سوداگر مرگ شناسائی شد و در یک عملیات ضربتی از این محل بازرسی به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این مکان مقدار یک کیلو و ۵۴۲ گرم مواد مخدر هروئین به همراه چهار ترازوی دیجیتالی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد، اظهارکرد: با تشکیل پرونده قضائی این توزیع کننده عمده مواد مخدر تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف محموله کالای احتکار شده به ارزش سه میلیارد ریال در ملایر شامل کشف ۱۵ هزار لیتر سرکه و بیش از ۳۴ هزار عدد ظروف یک بار مصرف بدون مجوز قانونی و احتکار شده با هوشیاری پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سلگی گفت: در راستای شناسائی و برخورد قانونی با برخی افراد سودجو و محتکر، مامورین این پلیس با انجام کار اطلاعاتی دقیق از محل نگهداری مقادیر قابل توجهی اقلام مورد نیاز مردم و بدون مجوز قانونی در یک انبار مطلع شدند.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی با دستگاه قضائی، مامورین این یگان از این مکان بازدید کردند، افزود: در بازرسی به عمل آمده توسط مامورین این یگان تعداد پنج هزار بطری سه لیتری سرکه و ۳۴۲ هزار انواع ظروف یکبار مصرف احتکار شده به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به دستگیری دو متهم و تشکیل پرونده قضائی، عنوان کرد: برخورد با محتکران و افرادی که بخواهند مایحتاج ضروری مردم را بدون مجوز قانونی نگهداری کنند در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان ملایر قرار دارد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد