تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 15:17
کد خبر : 138369

تشکیل پرونده برای محتکر گندم در قزوین

تشکیل پرونده برای محتکر گندم در قزوین

هوشنگ محمدی گفت: بنا به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ‌ها مردمی پرونده‌ای در خصوص احتکار گندم در انباری با حجم بیش از ۶۰ تُن توسط نیروی انتظامی کشف و جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شد. بنابراعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان

هوشنگ محمدی گفت: بنا به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ‌ها مردمی پرونده‌ای در خصوص احتکار گندم در انباری با حجم بیش از ۶۰ تُن توسط نیروی انتظامی کشف و جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده پس از احراز تخلف، متهم را به عرضه کالا در شبکه و جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: جهت اجرای حکم گشت سیار امروز بیش از ۶۰ تُن گندم احتکار شده پس از اجرای مراحل قانونی و اقدامات لازم برای بهره‌مندی مردم شریف استان به اداره غله ارسال کرد.

محمدی اشاره کرد: جهت تسریع در رسیدگی‌ها و نظارت بر بازرسی واحدهای تولیدی، توزیع و پخش از یک واحد کلان مواد غذایی بازدید و بازرسی صورت گرفت که تخلف گران‌فروشی در این واحد تولیدی محرز و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و در حال سیر مراحل قانونی است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد