تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 11:49
کد خبر : 84919

فرماندار دلفان: سردار سلیمانی بهترین الگو برای خدمت به مردم است

فرماندار دلفان: سردار سلیمانی بهترین الگو برای خدمت به مردم است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا نورالدین درمنان روز سه‌شنبه در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری “نامه به سردار دلها” افزود: مهمترین عامل محبوبیت شهید سلیمانی، عمل صالح و مردمی بودن است که او را تا ابد جاودان ساخت. وی اظهار داشت: امروز ملت بصیر ایران اسلامی با وجود دشمنی‌های استکبار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا نورالدین درمنان روز سه‌شنبه در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری “نامه به سردار دلها” افزود: مهمترین عامل محبوبیت شهید سلیمانی، عمل صالح و مردمی بودن است که او را تا ابد جاودان ساخت.

وی اظهار داشت: امروز ملت بصیر ایران اسلامی با وجود دشمنی‌های استکبار جهانی، با برخورداری از دلاورمردانی همچون سردار سلیمانی، با عزت، صلابت و اقتدار راه خود را ادامه می‌دهد.

درمنان گفت: مردم ایران در طول تاریخ سراسر افتخار استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم نرفته و تا آخرین نفس برابر زیاده‌خواهی استکبار مقاومت می‌کنند.

فرماندار دلفان اضافه کرد: زبان هنر همواره به عنوان یکی از مهمترین راه‌های انتقال آرمان و ارزش های انقلاب و مردم ایران به دنیا بوده و مورد توجه قرار داشته است.

درمنان گفت: انتقال فرهنگ و ارزش های شهدا به نسل حاضر اقدامی ارزشمند و مهم است چراکه شهیدان برای ما بهترین الگو هستند و باید همیشه یاد و خاطره آنان را زنده نگه داشت.

امام جمعه نورآباد نیز گفت: صلح طلبی، ایجاد امنیت با تکیه بر مفهوم برادری دینی، نژادی، قومی و انسانی در جهان، از اهداف ارزشمند سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام یونس خانی افزود: حاج قاسم سلیمانی همواره حامی فرزندان شهدای مدافع حرم و در عین حال فرمانده قدرتمند و تیز هوشی بود که در مقابله با داعش و تروریسم نقش کلیدی و موثری داشت.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره و جشنواره های فرهنگی با موضوع شهدا موجب گسترش فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت در جامعه می شود بنابراین ارتقای محتوا و اثرگذاری این رویدادها ضروری است.

یوسف نوری زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان نیز گفت: ۱۲۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و ۱۳ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد.

علی صفی زاده، فاطمه محمودی و کیانا میرزایی به عنوان نفرات اول تا سوم این جشنواره انتخاب و تجلیل شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد