تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 16:47
کد خبر : 136904

مجازات عرضه خارج از شبکه ۳۸۰۰ کیلوگرم مرغ در انزلی/ لزوم جلوگیری از هرگونه تورم

مجازات عرضه خارج از شبکه ۳۸۰۰ کیلوگرم مرغ در انزلی/ لزوم جلوگیری از هرگونه تورم

مرتضی امینی در گفت وگو با خبرنگاران، از محکومیت سنگین یک کشتارگاه مرغ خبر داد و اظهار کرد: یک واحد کشتارگاه در شهرستان بندرانزلی که اقدام به عرضه خارج از شبکه ۳۸۰۰ کیلوگرم مرغ کرده بود با کشف تخلف و گزارش اولیه توسط دستگاه های نظارتی، پرونده به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد. وی با

مرتضی امینی در گفت وگو با خبرنگاران، از محکومیت سنگین یک کشتارگاه مرغ خبر داد و اظهار کرد: یک واحد کشتارگاه در شهرستان بندرانزلی که اقدام به عرضه خارج از شبکه ۳۸۰۰ کیلوگرم مرغ کرده بود با کشف تخلف و گزارش اولیه توسط دستگاه های نظارتی، پرونده به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه پرونده در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی شهرستان بندرانزلی رسیدگی و متخلف به شعبه احضار شد، تصریح کرد: پس از انجام تشریفات قانونی و احراز شدن تخلف، شعبه مربوطه این واحد کشتارگاه را به پرداخت بیش از یک میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریالی به عنوان مجازات اصلی و منع اشتغال به شغل کشتارگری مرغ زنده و توزیع و پخش عمده مرغ به عنوان مجازات تکمیلی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان یادآور شد: گشت های سیار مشترک تعزیرات حکومتی با دستگاه های نظارتی مرتبط به طور تمام وقت و با توجه به نیاز جامعه برای جلوگیری از هرگونه تورم انجام می شود.

امینی، با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در بازار کشور، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین جاری از سوی تمامی تعاونی ها، مرغداری ها، کشتارگاه ها و واحدهای صنفی به منظور جلوگیری از هرگونه بی ثباتی در بازار استان الزامی است.

وی در ادامه از مجازات نقدی و امحای کالا در پرونده قاچاق نهاده دامی خبر داد و خاطرنشان کرد: مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی رودبار طی بازرسی از یک خودرو در رودبار مقدار ۲۵ هزار و ۸۱۰ کیلوگرم نهاده دامی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند که پس از تهیه صورتجلسه گزارش مزبور به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات گیلان اضافه کرد: پرونده در دستور کار شعبه ویژه شهرستان رودبار قرار گرفت که پس از احضار متهم و استماع دفاعیات بلاوجه وی، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از ۸۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. همچنین با توجه به تقلبی بودن نهاده ها، طبق ماده ۲۱۵ قانون مجازات اسلامی و ماده ۵۴ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز حکم به معدوم نمودن محموله توقیفی صادر و رای اجرا شد.

امینی، از کشف محموله ۱۵هزار لیتری گازوییل قاچاق در شهرستان آستارا نیز خبر داد و گفت: دستورات لازم درخصوص تشکیل پرونده توقیف خودرو و تخلیه محموله پس از نمونه گیری به پالایشگاه مواد پتروشیمی مرکز گیلان توسط رئیس شعبه ویژه قاچاق این شهرستان صادر شد. ارزش محموله براساس قیمت اف.او.بی خلیج فارس حدود یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال برآورد می شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد