تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 0:42
کد خبر : 136468

دستگیری ۱۷۲ نفر اراذل و اوباش در آذربایجان‌شرقی

دستگیری ۱۷۲ نفر اراذل و اوباش در آذربایجان‌شرقی

سردار حسین عبدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۱۷۲ نفر از اراذل اوباش در استان آذربایجان شرقی طی ۵۸ عملیات دستگیر شدند، اظهار داشت: به اراذل اوباش اجازه‌ عرض اندام نمی‌دهیم و با تمام آن‌ها به طور مستمر و با جدیت برخورد می‌کنیم. وی با

سردار حسین عبدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۱۷۲ نفر از اراذل اوباش در استان آذربایجان شرقی طی ۵۸ عملیات دستگیر شدند، اظهار داشت: به اراذل اوباش اجازه‌ عرض اندام نمی‌دهیم و با تمام آن‌ها به طور مستمر و با جدیت برخورد می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه تشدید و استمرار مقابله با اراذل و اوباش به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی بدانند که امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجا است و قطعاً با هرگونه مزاحمت و اوباش گری در فضای حقیقی و مجازی قاطعانه و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد.

رئیس پلیس آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی ما، ترویج احساس امنیت در بین مردم است، خاطرنشان کرد: بحث سلامت و امنیت هردو در حفظ و تعالی بشر نقش کلیدی دارند.

وی گفت: اگر امنیت وجود نداشته باشد تمام مسیرهای رشد و تعالی با مشکل مواجه خواهند شد

سردار عبدی با اشاره به اینکه بیش از هر سازمان دیگری نیازمند جلب افکار عمومی هستیم، اظهار داشت: در بحث پیشگیری، ما به مشارکت جامعه و مردمی معتقد هستیم.

دستگیری ۱۰۰۰ قاچاقچی در آذربایجان‌شرقی

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی در رابطه مبارزه با قاچاق کالا امسال در استان در نیمه نخست امسال یادآور شد: امسال ۱۲۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شده است که در این زمینه نیز یک هزار نفر دستگیر شدند.

وی افزود: در رابطه با کالای قاچاق کالا ۹۳۸ پرونده در این مدت تشکیل شده و ۴۹۲ خودرو هم توقیف شده است.

عبدی گفت: این پرونده‌ها بیشتر در زمینه قاچاق کالا، دخانیات، قاچاق احشام و مواد و تجهیزات پزشکی تشکیل شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد