تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 11:49
کد خبر : 134204

کشف ۷۹ قبضه سلاح و ۳۶ میلیارد کالای قاچاق در طرح عملیاتی پلیس

کشف ۷۹ قبضه سلاح و ۳۶ میلیارد کالای قاچاق در طرح عملیاتی پلیس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی اظهار داشت: به منظور بالا بردن ارتقاء ضریب امنیت شهروندان طی ۷۲ ساعت در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت معاونت عملیات و با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی اظهار داشت: به منظور بالا بردن ارتقاء ضریب امنیت شهروندان طی ۷۲ ساعت در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت معاونت عملیات و با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان های تابعه به منظور کشف کالای قاچاق، مواد مخدر و جمع آوری سلاح و مهمات در نقاط آلوده و جرم خیز و محورهای مواصلاتی لرستان در چندین مرحله به اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ۷۹ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۵۵۱ عدد انواع فشنگ کشف و ۴۹ نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: ضمن پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بیش از ۱۳ کیلوگرم و ۹۸۶ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۸۶ خرده فروش و معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

وی در ادامه کشف بیش از ۳۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق و دستگیری ۱۵ قاچاقچی را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

الهی در پایان با اشاره به اینکه در ادامه این طرح ۲۵۶ مجرم و مجلوب تحت تعقیب قضائی دستگیر شده‌اند، گفت: ۳قاتل و ۸۶ نفر متواری نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد