تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 9:30
کد خبر : 133636

اختصاص ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی گچساران

اختصاص ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی گچساران

سرهنگ باقر پسنده در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سپاه درتمام عرصه ها با ارائه خدمات به مردم و محرومان یار و یاور آنها است و در عرصه امنیت، سازندگی و درمان نیز نقش تاثیر گذاری را ایفا کرده است. وی بیان کرد: درهمین راستا از ابتدای امسال تا کنون

سرهنگ باقر پسنده در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سپاه درتمام عرصه ها با ارائه خدمات به مردم و محرومان یار و یاور آنها است و در عرصه امنیت، سازندگی و درمان نیز نقش تاثیر گذاری را ایفا کرده است.

وی بیان کرد: درهمین راستا از ابتدای امسال تا کنون افزون بر ۲۰۰ باب منزل خدمات گاز کشی، ساخت حمام و سرویس بهداشتی را دریافت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به ساخت ۵ واحد مسکونی از سوی بسیج سازندگی این شهرستان در منطقه زلزله زده سی سخت و دنا ، تصریح کرد: در سالجاری ۱۵ باب منزل مسکونی برای مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی شهرستان احداث شده است.

پسنده عنوان کرد: امسال تا کنون به ساخت ۴ باب منزل مسکونی به صورت رایگان برای افراد بی بضاعت توسط گروه های جهادی کمک شده است.

وی گفت: از دیگر خدمات ارزنده بسیج سازندگی گچساران در سالجاری می توان به برطرف کردن مشکل آب شرب روستاهای پاه کوه، آبشیرین، بابا کلان، لیشتر و اعزام گروه های جهادی به مناطق زلزله زده سی سخت اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطر نشان کرد: سپاه با همت جهادی برای کمک به برطرف شدن مشکل کم آبی خوزستان گام برداشت و درهمین خصوص نیز سپاه ناحیه گچساران با ارسال ۴۵ بشکه هزار لیتری و ارسال تانکر ۱۰ هزار لیتری به مدت ۷ روز در منطقه خوزستان بار دیگر نشان داد این نهاد متعلق به مردم ایران اسلامی بوده و همه جا برای رضایت خاطر این ملت شهید پرور تلاش می کند.

پسنده بیان کرد: در سال گذشته با هدف کاهش معضل بیکاری اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ۲۵ متقاضی اشتغالزایی طرح های اقتصاد مقاومتی در گچساران پرداخت شده است.

وی با عنوان اینکه برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی طرح های اقتصاد مقاومتی متقاضی زیاد می باشد، افزود: در۶ ماهه اول سالجاری نیزبه طرح های اقتصاد مقاومتی گچساران ۱۵ میلیارد ریال اختصاص داده شده که تا کنون ۲۰ نفر متقاضی طرح های اشتغالزایی اعم از پرورش گیاهان دارویی، دام، خیاطی ، گلیم بافی، پرورش قارچ و غیره شناسایی و برای دریافت این تسهیلات پرونده تشکیل داده اند.

انتهای پیام /

 

 

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد