تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 15:03
کد خبر : 131036

کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکاری

کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: در پی بازرسی از انبارهای کالا در محدوده خیابان “هرندی”، ماموران این پلیس موفق شدند یک انبار دپوی مواد غذایی قاچاق را شناسایی کنند. اواضافه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: در پی بازرسی از انبارهای کالا در محدوده خیابان “هرندی”، ماموران این پلیس موفق شدند یک انبار دپوی مواد غذایی قاچاق را شناسایی کنند.

اواضافه کرد: بررسی  های اولیه نشان از این داشت که مالک انبار مقادیر فراوانی از مواد غذایی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی را در این مکان جمع آوری کرده است . ولی در  بررسی های بیشتر  مشخص شد تعدادی از روغن های موجود در انبار تقلبی بوده و مالک انبار ، روغن های معمولی را پس از بسته بندی به نام شرکت های برند خارجی به بازار مصرف عرضه می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران به هماهنگی های قضائی و دستگیری یک متهم در این رابطه  اشاره کرد و افزود: در این عملیات  ۱۳ هزار و ۹۶۸  عدد  نوشیدنی، ۲ هزار لیتر روغن زیتون،  ۲۶ هزار و ۵۰۰ عدد نسکافه، ۴ هزار و ۱۷۶ عدد بیسکویت ، ۱۸۰ کیلو کره بادام زمینی، ۲۲۵  عدد اسپری روغن زیتون ، ۱۰۰کیلو غذای حیوانات فاقد مجوزهای قانونی به همراه  ۲۰  هزار و ۷۵ لیتر روغن تقلبی به همراه بطری های خالی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این اموال را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند و کلیه اموال کشف شده در اختیار سازمان  سازمان جمع آوری اموال تملیکی قرار گرفت و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد