تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1397 - 10:46
کد خبر : 40271

مهمترین مطالبه مردم از رئیس جمهور نظارت بیشتر و بهبود وضع معیشتی مردم است / اقدام انقلابی مجلس امید را به جامعه برگرداند

مهمترین مطالبه مردم از رئیس جمهور نظارت بیشتر و بهبود وضع معیشتی مردم است / اقدام انقلابی مجلس امید را به جامعه برگرداند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نماز عبادی سیاسی جمعه، این هفته نیز با حضور خیل عظیم نمازگزاران در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.   خطیب جمعه یاسوج:سعادت دنیوی و اخروی شیعیان در پذیرش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نماز عبادی سیاسی جمعه، این هفته نیز با حضور خیل عظیم نمازگزاران در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

خطیب جمعه یاسوج:سعادت دنیوی و اخروی شیعیان در پذیرش مسئله ولایت است

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته  یاسوج با تبریک ۱۸ ذیالحجه عید غدیرخم این عید را از مهمترین و بزرگترین اعیاد اسلامی خواند و گفت: پیامبر(ص) علاوه بر واقعه غدیر در مراحل مختلف نیز در مورد فضائل حضرت علی(ع) و موضوع جانشینی ایشان پس از خود مطالبی را بیان کردند.

 

وی بیان کرد: در عید غدیر، برنامه‌ها و جشن‌های خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار نشد در حالی که در دیگر نقاط کشور اینگونه نبود و به مناسبت عید امامت و ولایت جشن‌های خوب و باشکوهی برگزار شد.

 

امام جمعه موقت این هفته شهر یاسوج سعادت دنیوی و اخروی شیعیان را منوط به پذیرش مسئله ولایت دانست و افزود: ولایت انتخاب الهی است و امام از سوی خداوند تعیین می‌شود.

 

وی به ۲۰ ذیالحجه سالروز ولادت امام موسی کاظم( باب الحوائج) اشاره کرد و یادآور شد: این امام بزرگوار در دوران زندگی خود پیوسته در حال مبارزه با طاغوت زمان بود و دشواری‌های زیادی برای احیاء و تبلیغ دین مبین اسلام متحمل شدند.

 

موسوی‌اعظم در ادامه به وضعیت دانشگاه‌ها هم گریزی زد و گفت: سطح دینی در دانشگاه‌های استان پایین آمده، عده‌ای پول می‌دهند و مدرک می‌گیرند و نسبت به مسائل دینی بی‌توجه هستند که متولیان امر چاره‌اندیشی کنند.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش برای بازسازی عتبات عالیات کمک کنند، کاستی‌هایی در این خصوص در استان وجود دارد که جبران شود، چرا که این امر ذخیره‌ای برای آخرت است.

 

وی در پایان به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر هر چه بیشتر در استان ترویج یابد.

******************************

امام جمعه موقت شهرستان لنده: مهمترین مطالبه مردم از رئیس جمهور نظارت بیشتر و بهبود وضع معیشتی مردم است

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به روز مباهله گفت: حوادث تاریخی همیشه سرمنشا عبرت های زیادی هستند که ما باید از انان در جهت اصلاح امور از آنان درس بگیریم چرا که نیاز جمعه به عبرت آموزی است.

وی افزود: مسئولان و حاکمان دینی می توانند با تببین راهبردهای مختلف به برای مردم آنان را از سختی ها و چالش های درپیش آگاه نمایند.

امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: اگر مسئولان خطر گریز باشند و در مشکلات کنار مردم باشند و از مردم هم توقع داشته باشند که آنان حمایت کنند.

وی تاکیدکرد: مهمترین درس مباهله رسیدگی به امورات مردم و بررسی مشکلات آنان با ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات معیشتی مردم است.

الهی نیا اظهارکرد: مردم از بیکاری و نداری گلایه دارند ولی با همه این مشکلات پای انقلاب ایستاده اند ولی مسئولان هم باید در رابطه با این مقاومت و ایستادگی پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

خطیب جمعه لنده گفت: وقتی مردم به سبک زندگی مقام معظم رهبری و ساده زیستی ایشان اعتقاد دارند دوست دارند که سایر مسئولان نیز از ایشان تبعیت کنند و ساده زیستی را در زندگی خود تسریع دهند.

وی گفت: اگرمسئولان به دنبال اشرافیگیری و حقوق های نومی و ثروت اندوزی باشند و فرزندان خود را برای خوشگذرانی به خارج از کشور بفرستند بدون شک مردم نگران خواهند شد و این نگرانی نیز کاملاً به جا است چرا که این مسئولان باید در رفتار خود تجدید نظر کنند.

امام جمعه شهرستان لنده خاطر نشان کرد: روز خانواده یکی از مهمترین مناسبت های است که همراه شده است با روز بازنشستگان که باید جایگاه و ارزش خانواده به خصوص احترام به بزرگسالان در خانواده ها نهادینه شود.

وی تاکیدکرد: خاواده مهمترین رکن جامعه است که دشمن با ابزار های مختلف در صدد نفوذ و متزلزل کردن پایه های این نهاد است.

مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: متاسفانه بیشتر ما نسبت به آرمان ها و ملاک ها و معیارها و ارزش ها بی تفاوت شده ایم که این مسئله نگران کننده است به خصوص در بحص طلاق و فروپاشی خانواده ها.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برخی ها عامل طلاق را فقر می دانند که اگر این گونه باشد چرا در بیشتر خانواده های که دارای تمکن خیلی خوب مالی هستند شاهد افزایش طلاق هستیم.

الهی نیا اظهارکرد: ۱۴سالروز شهادت یکی از شهدای محراب شهید قدوسی هستیم که در اوج مبارزات و روشنگری های انقلاب اسلامی توسط منافقین کوردل به شهادت رسیده است که جا دارد یاد و نام ایشان را گرامی بداریم.

وی گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت ها و فداکاری های شاهدان شهیدی است که با درک درست موقعیت ها جانانه از ارزش ها دفاع کردند که جا دارد یاد و خاطره شهید محمود کاوه را که در آستانه سالروز شهادت ایشان هستیم را گرامی بداریم.

خطیب جمعه این هفته لنده گفت: مهمترین اتفاق این هفته طرح سئوال نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهوری بود که نفس این حرکت به دلیل طرح سئوال و حضور رئیس جمهور محترم در مجلس به نفسه قابل تحسن بوده است.

وی در ادامه اظهارکرد: این حرکت نشانه اقتدار نظام و قانون اساسی و مردم سالاری دینی است که قابل تحسین بوده است.

الهی نیا گفت: ضعف های زیادی در بحث گرانی و احتکار و بیکاری جوانان تحصیل کرده وجود دارد که بیشتر این چالش ها اصولاً ربطی به تحریم ها و خارج نشینان ندارند .

خطیب جمعه این هفته لنده خاطر نشان کرد: مهمترین مطالبه مردم از رئیس جمهور این است که همانگونه که رئیس جمهور محترم تاکید داشتند که با هم مشکلات را حل کنیم باید نظارت ها بیشتر شود و برخورد ها قاطع تر و محاکمه ها در اسرع وقت صورت گیرد و اخلال گران و محتکرین نیز به مردم شناسایی شوند.

امام جمعه موقت شهرستان لنده تاکیدکرد: تنها راه و روش مقابله با این همه مشکل توجه به اقتصاد درون زا و یا همان اقتصاد مقاومتی با حمایت از کالای ایرانی و پرهیز از اشرافیگیری است.

***********************************

خطیب جمعه لیکک:مجلس امید را به جامعه برگرداند

نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز ابتدا با گرامیداشت عید غدیر،به تبیین جایگاه ولایت و امامت پرداخت.

حجت الاسلام افروغی در ادامه خطاب به مربیان جامعه، تصریح کرد: مردم را به متن دین ارجاع دهیم و ار خودمان اجتهاد نکنیم.

وی افزود:باید در جامعه ابعاد مختلف فرهنگی،سیاسی و اجتماعی ولایت در جامعه تبیین شود.

امام جمعه شهر لیکک گفت:هر جا که تاکنون ضرر کردیم یا به دلیل تعطیلی برخی از احکام دین یا عدم تبعیت از ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام افروغی در فرازی دیگر از خطبه های امروز با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با قوه مجریه، تصریح کرد:رهبر انقلاب در این دیدار ابتدا با تبیین شرایط کنونی کشور،تاکید کرد که با مذاکره با آمریکا به شدت مخالفم.

وی افزود:مقام معظم رهبری در مورد قوی کردن ارتباط با کشورهای همسایه تاکید داشت.

امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت:ارتباط ما با همسایگان در کنار بهبود مشکلات اقتصادی،از جنبه های دیگر هم مورد نیاز و ضروری است.

حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:رهبر در این فرمایشات خود بر این نکته به صراحت تاکید کردند که تیم اقتصادی دولت به درد نمی خورد.

امام جمعه شهر لیکک در ادامه به اتفاقا اخیر مجلس اشاره کرد و گفت:رئیس جمهور نتوانست نمایندگان ملت را در ۴سوال از ۵سوال قانع کند.

وی افزود:اگر چه مجلس دیر اقدام کرد اما همین اندازه از اقدام انقلابی آنها هم امید را به جامعه برگرداند.

حجت الاسلام افروغی خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه هفته دولت است،با تمام وجود از زحمات و تلاش های دولتمردان در خدمت به مردم تقدیر و تشکر می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر در منطقه خاورمیانه،گفت:بیشتر تلاش آمریکا برای توقف قدرت ایران در منطقه است.

حجت الاسلام افروغی افزود:با وجود تمامی تحریم ها در ۴۰سال اخیر توانستیم قدرت ایران اسلامی را در ابعاد مختلف سیاسی،علمی،فرهنگی و نظامی به رخ جهان بکشیم.

امام جمعه شهر لیکک تصریح کرد:ما در حوزه فرهنگ زخم خوردیم،آسیب دیدیم اما در سطح جهان ما پیروز فرهنگی هستیم ؛ایران با وجود تمامی کاستی ها، از لحاظ بنیان خانواده در جهان وضعیت مطلوبی دارد.

وی با گرامیداشت روز مباهله و اشاره به تاریخچه این روز مهم،گفت:اگر ما مسلمانان کار خود را به خوبی انجام دهیم خداوند در سخت ترین شرایط اوضاع را به نفع ما تغییر می دهد.

امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز گفت:در رابطه با جشن عید غدیر کم کاری شد،که از اندک اقدامات صورت گرفته تقدیر می شود.

 

******************************

انتقادشدید امام جمعه گچساران از حضور مدیران درجلسات بی ثمر

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به عید سیعد غدیرخم گفت:این عید بزرگ را به همه عزیزان و نمازگزاران تبریک و تهنیت عرض می کنم ،درحقیقت عید غدیر پیام مهم امامت و ولایت است و برای اینکه جامعه گمراه نشود و دین خداوندحفظ بماند غدیر به وجود آمد.

 

وی درادامه با اشاره به مشکلاتی اقتصادی و معیشتی مردم افزود:در راستای مبارزه با اختلاس ها و مفاسد چشم بیدار و هوشیاری مدیران و دستگاه های دولتی را می طلبد تا دیگر نیاز به برخورد قوه قضاییه نباشد ،گاهی اوقات هم برخی ها می گویند"بگیرید و ببندید"، که باید گفت چند نفر را باید گرفت و بست؟ وقت دستگاه قضایی گرفته می شودو چه وقت به بقیه امور برسد؟

 

حجازی تصریح کرد:برخی افراد یله و رها دزدی و اختلاس کنند بعد می گویند بفرستید دستگاه قضا؟!باید گفت اصلا جلویش را بگیرید که چنین نشود،لذا رهبری فرمودند "چشم بینا و گوش شنوا می خواهد و توجه داشته باشید تا نیازی به برخورد نباشد" می خواهند برخورد کنند جای دیگری هم صاحب پیدا می کنند و بعد اختلافات دیگری پیش می آید.

 

امام جمعه گچساران اظهارکرد:رهبری باز فرمودند"در قضایای بازار سکه و ارز اگرچه توجیهاتی بیان شد اما بی توجهی ، غفلت و بی مدیرتی رخ داده است" مدیران اشتباه و غفلت کردند تا وضع بازار سکه و ارز و این مشکلات درمملکت بوجود آمد.

 

وی گفت:ایران از لحاظ منابع و ظرفیت های استفاده نشده در صدر جهان قرار دارد ما هنوز خیلی ظرفیت داریم اما کار و تلاش نمی کنیم،امروز خیلی از مسائلی که می بینیم نه به نفع دنیای مردم و به نفع آخرت مردم است اما وقت مدیران را می گیرد .

 

حجازی افزود: کشور و متاسفانه شهرستان ما هم از این مسائل بی بهره نیست و باز با تاسف وسعتش هم از برخی جاها نیز بیشتر است،خیلی اوقات مشاهده می کنیم که مدیر در محل کارش حضور ندارد و در فلان جلسه است،آخر چه جلسه ای؟.

 

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:شما حقوق می گیرید که مشکلات مردم را حل کنید لذا خیلی از حقوق ها اشکال دارند! خیلی از جلسات درست نیستند و اگر خیلی از مسائل سیاسی بازی ، جناح بازی و جلسات بی ثمر تعطیل شود و وقتش صرف حل مشکلات مردم شود ،بهتر است.

 

حجازی بیان کرد:در این خصوص خیلی هم مصداق در این شهرستان وجود دارد که فلان آقای مدیر حواسش به کار مردم نیست ، چرا که حواسش نیست چون مجبور است که در فلان جلسه حضور پیدا کند و بخشی از فکر و وقتش را صرف کارهای دیگر بکند.

 

امام جمعه گچساران افزود:یک مدیر که خدا نیست! و فقط خداست که می تواند حواسش به همه چیز باشد ، وقتی ما حواسمان به یک سمت است دیگر حواسمان به سمت دیگر نخواهد بود و وقتی فکر و وقت یک مسئول در جاهای دیگری مصرف می شود که خیال می کند این عوامل موجب می شود تا صندالی اش حفظ شود.

 

حجازی گفت:بنابراین یک مدیرحواسش نیست که بخواهد به مردم خدمت کند، حواسش نیست که بخواهد مچگیری کند و اگر کسی خواست فسادی انجام دهد جلوگیری کند،اینکه رهبری فرمودند گوش و چشم بینا می خواهد یعنی آقایان مسئولین وقت هایتان کجا مصرف می شود؟

 

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:فردای قیامت برای ثانیه های این اوقات باید جوابگو باشیدحالا دنیا قسر دربروید اما فردای قیامت باید جواب پس بدهید.

 

حجازی درادامه با اشاره با ادامه مذاکرات برجام گفت:مقام معظم رهبری فرمودند:"هرگونه مذاکره ای با آمریکایی ها منتفی است ارتباط و ادامه مذاکره با اروپا ایرادی ندارد اما باید ازآنهادرباره مسائلی نظیربرجام و اقتصاد قطع امید کنید،باید با نگاه شک آلود به وعده های آنها از روند مسائل مراقبت جدی کرد.

 

وی افزود:قرار شد برجام به نفع ملت و مملکت باشد اگر نفعی ندارد که برجام هیچ ارزشی نخواهد داشت و لازم است مسئولین محترم در سطح کشور و مجموعه دولت به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشند.

 

حجازی تصریح کرد:این مشکلاتی که الان مملکت ما دارد به دلیل عدم اطاعت از منصب ولایت است به دلیل عدم توجه به دستورات جانشین امام زمان(عج) است،درغیراینصورت لذا هرکسی خودش نظر دارد و دلش می خواهد ۲تن طلا و سکه ببرد که اشکال ندارد از شیرمادرت هم حلال تر!!.

 

امام جمعه گچساران اظهارکرد:یکی حقوقش درماه ۱۰۰میلیون است، اعتراض می کنند می گوید" حقم است و حتی حقم هم از این مبلغ بیشتر است" ؟؟؟!که باید گفت از شیرمادرت حلال تر و عیب  هم ندارد!!!کسی یارانه هم گیرش نیاد هم نیاد اما شما حلالت ماهی ۱۰۰میلیون که چیزی نیست!!!.

 

وی افزود:دریک چنین مملکتی کسی رویش  بشود که بگویم حقم است، معلوم است آقایان مسئولین با مسیر امیرالمومنین علیه السلام  فاصله گرفته اید و علت فاصله گرفتن یکی جهالت و دیگری عدم اطاعت از دستورات جانشین امام زمان(ج) است.

 

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:بنابراین مردم آگاه هستند و می دانند مشکلات مملکت کار شماست ،پس برگردید و در حل مشکلات مردم وقت صرف کنید ، همت کنید و در مقابل دشمنان محکم ایستادگی کنید که اگر اینچنین باشد مشکلات مملکت حل خواهد شد.

 

حجازی گفت:همه عوامل برای برطرف کردن مشکلات مردم در مملکت وجود دارد معادن بسیار قوی داریم سرمایه نیروی انسانی را داریم ،مملکت ما مملکت فقیری نیست و فقرش از بی تقوایی و منم منم کردن و اطاعت نکردن از مقام معظم رهبری است که باید عرض کرد بیرون مشکل نیست و مشکلات از درون کشور است.

 

وی افزود:در هفته دولت هستیم و به دولتمردان صدیقی که صادقانه به مردم خدمت می کنند تبریک عرض می کنم و انشاء الله آن هایی که اشتباه می کند خداوند توفیقشان بدهد از خواب غفلت بیدار شوند و به ملت خدمت کنند ویقن بدانید کسی که به مردم خیانت کند یقینا بی آبرو خواهد شد و فردای قیامت هم معلوم است که کجا می رود.

*******************************

خطیب جمعه چرام: عدم رضایت نمایندگان از پاسخ های رئیس جمهور,مسئولیت دولت و دستگاه های اجرایی را افزایش می دهد

حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور رئیس‏ جمهور در مجلس و پاسخ به پنج سؤال نمایندگان و با بیان اینکه یکی از پدیده‏ های کم‏ نظیر تعامل مجلس با دولت در تاریخ جمهوری اسلامی اتفاق افتاد،اظهار کرد: برآیند رفتار مجلس و رییس جمهور در روز سه‏ شنبه، تجلی مردم‏سالاری دینی بود،سوال نمایندگان و رفتن رئیس جمهور به مجلس در مقام پاسخگویی نشان از آن دارد که نظام اسلامی، نظام پاسخگویی است.

امام جمعه چرام عنوان کرد: در بالاترین جایگاه اجرایی کشور نمایندگان ملت با متانت و اخلاق اسلامی مسایل اساسی مملکت را مورد سوال قرار می دهند ورئیس جمهور نیز پاسخگو است،مساله ای که در کمتر نظام سیاسی دنیا وجود دارد،جلسه آرام نمایندگان و رئیس دولت با وجود موضوع چالش‏ برانگیز آن، تجلی‏ بخش وحدت مسئولین کشور بود و دشمنان را ناامید کرد.

وی،افزود: این اتفاق که به رغم برخی از توصیه‏ ها و تهدید‏ها، در فضای مناسبی برگزار شد، نشان داد در صورتی که شخصیت‏ها و فعالان سیاسی کشور اراده کنند، می‏ توانند بسیاری از مسائل پیچیده را در یک فضای مناسب گفتمانی به حل و فصل بنشینند.

خطیب جمعه چرام گفت: سؤال‏های روز سه‏ شنبه نمایندگان در مورد چند مسئله اصلی کشور بود، موضوعاتی نظیر قاچاق، استمرار تحریم‏ های بانکی، نداشتن برنامه برای کاهش بیکاری، رکود شدید اقتصادی کشور و کاهش شدید ارزش پول ملی سوالاتی بود که نمایندگان ملت از رییس جمهور محترم داشتند و وی نیز به این سوالات پاسخ دادند، هرچند نمایندگان مجلس تنها از یک سوال قانع و در چهار سوال دیگر قانع نشدند،ولی با وجود سوالات و سخنان صریح نمایندگان و برخلاف انتظار برخی عناصر سیاسی و رسانه‏ های دشمن، جلسه در کمال آرامش دنبال و خاتمه یافت.

وی با اشاره به نکاتی در مورد این نشست،ابراز کرد: اگرچه سؤال‏ها مختصر و فرصت‏ اندک بود، ولی مباحث مطرح‏ شده توسط رئیس جمهور محترم جای خالی کار‏های کارشناسی را در مباحث کلان نشان می‏ دهد که هم می‏توانست سؤال‏ها را گویاتر کرده و هم از پاسخ‏ های کلی جلوگیری کند،نمایندگان خارج از تعلقات حزبی و گروهی رای مثبت یا منفی به پاسخ‏ های رئیس جمهور دادند.

وی تصریح کرد: می‏توان به این مجلس برای احقاق حقوق ملت امیدوار بود،مباحث جلسه مذکور و به‏ ویژه آماری که رئیس‏ جمهور در مقایسه اشتغال در کشور در دو دوره ۸۴ تا ۹۱ و ۹۲ تا کنون ارائه داد، نشان‏ دهنده بحران جدی آمار در کشور است، نکته‏ ای که به راحتی می‏توان در مقایسه با طرح‏ های عمرانی و اقدامات این دو دوره به آن دست یافت، مثلاً در مورد طرح‏ های پارس جنوبی که شکوفایی آن در همان مقطع ۸۴ تا ۹۲ اتفاق افتاد، بیانگر رقمی حدود ۳۰ برابر خالص اشتغالی است که رئیس‏ جمهور مطرح کرده و از این منظر باید مسئله آمار را در دولت‏ ها و به‏ ویژه در این دولت یک فاجعه دانست.

حجت الاسلام افشار ادامه داد: عدم رضایت مجلس از پاسخ رئیس جمهور نسبت به سؤالات مطرح‏ شده، مسئولیت دولت و دستگاه‏ های اجرایی را افزایش می‏دهد که در پی حل مشکلات و کارگشایی از مسائل مردم باشند و درصدد رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند، وجود ضعف‏ های اقتصادی بیانگر آن است که دولت نیاز به ترمیم اساسی کابینه دارد و چه بهتر آنکه رئیس‏ جمهور با یک تحول اساسی در کابینه و به‏ کارگیری چند وزیر پرتوان و انقلابی عهد خود را برای خدمت به مردم عملی کند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از این جلسه و سخنان شفاف و صریحی که نمایندگان در باب مشکلات کشور به رئیس جمهور انتقال دادند باید دولت به این جمع بندی رسیده باشد که تغییر و فعال شدن بیشتر دولت در شرایط حساس امروز، امری ضروری است چون فشارهای زیاد اقتصادی صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم را نگران کرده است و باید به دنبال رفع موانع و مشکلات از زندگی مردم بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد