تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 12:29
کد خبر : 130373

۲ انبار بزرگ داروهای احتکار شده توسط سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل کشف شد

۲ انبار بزرگ داروهای احتکار شده توسط سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل کشف شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، طی رصد پاسداران گمنام امام زمان(عج)، دو انبار بزرگ داروهای احتکار شده کشف و ضبط شد. این کشفیات شامل هزاران قلم داروی

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، طی رصد پاسداران گمنام امام زمان(عج)، دو انبار بزرگ داروهای احتکار شده کشف و ضبط شد.

این کشفیات شامل هزاران قلم داروی بیماری‌های خاص، داروهای کمیاب و تاریخ گذشته، انواع انسولین‌های قلمی، آمپول‌های سینال اف ۴۵۰ و ۷۵(استفاده در درمان ناباروری)، قرص تگرتول ۲۰۰، اسپری اسپیریوا، انواع مکمل‌های دارویی و انواع آنتی بیوتیک‌ها بود.

بنابراین گزارش، ارزش داروهای کشف شده حدود ۲۰میلیارد ریال برآورد شده و در همین راستا انبارهای شناسایی شده پلمب و پرونده جهت طی مراحل قضایی به مراجع ذیربط ارجاع شد.

کشف محموله سنگین داروی قاچاق و احتکار شده در کرمان به روایت تصاویرمحموله ۳۰ میلیارد ریالی داروی احتکار شده در کرمان کشف شدادامه احتکار و فورش خارج از شبکه؛ چرا شبکه «انبار و توزیع» کالا در خراسان شمالی در سامانه ثبت نمی‌شود؟

بر اساس این اطلاعیه؛ مبارزه با اخلالگران اقتصادی در دستور کار جدی سازمان اطلاعات سپاه قرار داشته و مردم عزیز با مشاهده هرگونه احتکار، قاچاق و مسائل امنیتی می‌توانند با تلفن شبانه‌روزی ۱۱۴ تماس گرفته و گزارش دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد