تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 12:35
کد خبر : 129963

موادغذایی؛ صدرنشین پرونده‌های قاچاق تشکیل‌ شده در زنجان

موادغذایی؛ صدرنشین پرونده‌های قاچاق تشکیل‌ شده در زنجان

رضا مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش پرونده‌های قاچاق وصولی در استان، اظهار کرد: در پنج ماهه اول امسال ۳۲۷ فقره پرونده در رابطه با قاچاق تشکیل شد که این پرونده‌ها با افزایش در سال جاری به ۴۶۶ فقره پرونده رسیده است. وی افزود: درآمد حاصل از پرونده‌های پنج ماهه اول پارسال

رضا مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش پرونده‌های قاچاق وصولی در استان، اظهار کرد: در پنج ماهه اول امسال ۳۲۷ فقره پرونده در رابطه با قاچاق تشکیل شد که این پرونده‌ها با افزایش در سال جاری به ۴۶۶ فقره پرونده رسیده است.

وی افزود: درآمد حاصل از پرونده‌های پنج ماهه اول پارسال بیش از ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وصول شد که این میزان در پنج ماهه اول امسال به بیش از ۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وصولی رسید.

این مسئول در رابطه با کالاهای قاچاق کشف شده، افزود: امسال بیشترین‌ پرونده‌های تشکیل شده در بخش قاچاق مربوط به مواد غذایی، لوازم‌ خانگی و آرایشی و بهداشتی است و این در حالی است که سال گذشته لوازم‌ خانگی بیشترین پرونده‌ها را داشت که لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید بر اینکه مقابله با مبارزه با قاچاق کالا باید به جد مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: همه بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در برخورد با قاچاقچیان برخورد لازم را دارند؛ چرا که قاچاق کالا، اقتصاد کشور را دچار تزلزل کرده و دلیل بسیار مهمی برای تعطیلی واحدهای تولیدی است.

مظفری با تاکید بر اینکه باید در خصوص مقابله و پیشگیری از قاچاق کالا، دستگاه‌های متولی هم مدیریت لازم را داشته باشند، یادآور شد: برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی نیاز است و قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده بوده که برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد