تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 5:15
کد خبر : 31300

قرآن؛ رأس آرمان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است

قرآن؛ رأس آرمان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است

  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به موضوع نماز اظهار کرد: نماز یک موضوع ساده نیست، شاید ارتباط مستمر افراد با نماز سبب به وجود آمدن این تفکر شده باشد اما روزانه و ترتیب آن باعث شده که عمق اهمیت

چهارشنبه//

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به موضوع نماز اظهار کرد: نماز یک موضوع ساده نیست، شاید ارتباط مستمر افراد با نماز سبب به وجود آمدن این تفکر شده باشد اما روزانه و ترتیب آن باعث شده که عمق اهمیت نماز برای همگان آشکار شود. همه مدیران اجرایی و کارمندان باید به این باور برسند که در راستای گسترش فرهنگ نماز مسئولیتی متعالی دارند.

وی افزود: ماهیت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با موضوع نماز پیوند خورده است و این سازمان با آرمان‌های بلندی گره‌ خورده که در رأس آن قرآن، اهل‌بیت (ع) و نماز است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: بدنه اجرایی این نهاد نیز همکاران معتقدی هستند که در مقایسه با دیگر سازمان‌ها در این زمینه تفاوت چشمگیری احساس می‌شود، در مقابل افکار عمومی نیز با توجه به این مسائل انتظارشان از این سازمان، پاکیزگی و اعتقاد داشتن به باورها است که پاکیزگی در غیر از نماز خلاصه نمی‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند: اگر می‌خواهید کسی را ارزیابی کنید التزام و ترتیب او را به نماز بسنجید؛ بنابراین با توجه به این‌که در رأس آرمان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران اعتقاد به اصول اسلامی، ولایت‌فقیه و ارزش‌های معنوی به چشم می‌خورد ضروری است که همکاران التزام و توجه ویژه‌ای به امر نماز داشته باشند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد