تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 0:16
کد خبر : 126424

کشف بیش از ۷۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان

کشف بیش از ۷۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان

سرهنگ محمد عارف سپهری در گفت و گو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق، طرح عملیاتی “رعد ۵” در مرزهای بانه و مریوان اجرا و توفیقات خوبی در این زمینه کسب شد. وی افزود: در اجرای این طرح،۲۲۱ راس دام سبک و سنگین، ۹۰۱ هزار و ۱۰۰ نخ

سرهنگ محمد عارف سپهری در گفت و گو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق، طرح عملیاتی “رعد ۵” در مرزهای بانه و مریوان اجرا و توفیقات خوبی در این زمینه کسب شد.

وی افزود: در اجرای این طرح،۲۲۱ راس دام سبک و سنگین، ۹۰۱ هزار و ۱۰۰ نخ سیگارت ، ۱۹ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت، ۳۹ هزار و ۳۶۸ قلم دارو ، پنج هزار و ۲۵۹ ثوب البسه، هشت هزار و ۸۹۷ قلم تجهیزات پزشکی و ۲۹ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، از قاچاقچیان کشف شد.

سرهنگ سپهری با اشاره به دستگیری 18 قاچاقچی و توقیف ۱۳ دستگاه خودرو، عنوان کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در طرح “رعد ۵ “، ۷۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان کردستان بر آمادگی عملیاتی مرزبانان در دفاع از مرزهای استان و همچنین مبارزه با پدیده شوم قاچاق تأکید و یادآور شد: مرزبانان نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و چشمانی همیشه بیدار از مرزهای استان حراست و پاسداری کرده و با هرگونه تردد غیرمجاز و قاچاق کالا به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد