تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 13:04
کد خبر : 125705

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در غرب تهران / ۱۴ باند سرقت و قاچاق متلاشی شدند + تصاویر

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در غرب تهران / ۱۴ باند سرقت و قاچاق متلاشی شدند + تصاویر

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار کیوان ظهیری صبح امروز در طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور شهرستان‌های غرب استان اظهار داشت: با اقدامات و تلاش‌های پلیس با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع ‌می‌شود. وی با

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار کیوان ظهیری صبح امروز در طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور شهرستان‌های غرب استان اظهار داشت: با اقدامات و تلاش‌های پلیس با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۲۵ حکم قضایی برای طرح امنیت اجتماعی اخذ شده است بیان کرد: در این طرح ۴۰۰ سارق و مال‌خر دستگیر شدند که ۷۱ نفر از این سارقان بار اولی و ۳۱۸ نفر سابقه‌دار بودند.

فرمانده انتظامی عرب استان تهران در ادامه گفت: طی ۷۲ ساعت در ۶ شهرستان غرب استان، ۱۴ باند که در بحث سرقت و قاچاق کالا فعالیت می‌کردند متلاشی شدند.

ظهیری به کشف ۸۲ دستگاه خودرو و ۸ دستگاه موتورسیکلت در طرح امنیت اجتماعی اشاره کرد و ابراز داشت: ۲۳ محکوم متواری توسط پلیس در طرح‌های امنیت محله محور توسط پلیس غرب استان تهران شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: دغدغه پلیس در شهرستان‌های غرب استان تهران مقابله با فروش مواد مخدر است که در طرح امنیت اجتماعی با خرده‌فروشان، تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر برخورد می شود و بر این اساس ۱۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۱۴ قاچاقچی، ۱۱۵ توزیع کننده و فروشنده خرد دستگیر شدند.

باند مخوف سارقان منزل در اهواز متلاشی شدباند ۶ نفره سارقان مسلح در سراوان منهدم شد/کشف خودرو و موتورسیکلت‌های سرقتی از اعضای باندنحوه شهادت مأمور پلیس با شلیک سارقان مسلح + فیلم و تصاویر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: ۲۵۸ معتاد متجاهر در شهرستان‌ها جمع‌آوری شدند تا مراحل بازپروری را پشت سر بگذارند.

ظهیری در پایان با اشاره به دستگیری ۶۲ کلاهبردار در شهرستان‌های غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در مبارزه با قاچاق کالا ۲۹ قاچاقچی دستگیر شدند که ۳۶۹ هزار انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد تومان کشف شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد