تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 - 19:43
کد خبر : 124556

همه آنچه لازم است درباره صندلی ماساژور بدانید

همه آنچه لازم است درباره صندلی ماساژور بدانید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، بنابر اعلام پیلتن شاپ، صندلی یا مبل ماساژ کامل‌ترین و حرفه‌ای ترین دستگاه های ماساژ می باشد که تا به امروز طراحی شده اند. این دستگاه با کمک جدیدترین فناوری های روز دنیا، جزئی ترین تکنیک های ماساژ را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، بنابر اعلام پیلتن شاپ، صندلی یا مبل ماساژ کامل‌ترین و حرفه‌ای ترین دستگاه های ماساژ می باشد که تا به امروز طراحی شده اند. این دستگاه با کمک جدیدترین فناوری های روز دنیا، جزئی ترین تکنیک های ماساژ را به گونه ای حرفه ای شبیه سازی می کند. 
در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با صندلی ماساژور اطلاعات جامع تری را بیان کنیم. اگر شما دوست دارید با این ماساژور فوق حرفه ای آشنا شوید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. 

صندلی ماساژور چیست؟

صندلی ماساژور همان طور که از نامشان پیداست، یک نوع دستگاه ماساژور است که با کمک کیسه‌های هوا و غلتک های تعبیه شده در آن، تمام قسمت های بدن از جمله کمر، دست، پا، گردن و شانه ها را در یک زمان واحد ماساژ می دهد. صندلی ماساژ از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد. 

موتور:  بخش اصلی صندلی ماساژ می باشد که تاثیر به سزایی بر قدرت غلتک و کیسه های هوا و هم چنین تنظیمات مورد نیاز دستگاه دارد. غلتک و کیسه هوا: تکنیک های مختلف ماساژ از جمله فشار، ضربه زدن، حرکت رولی و … توسط غلتک و کیسه های هوا اعمال می شوند. در واقع این دو آیتم حرکات دست فرد ماساژور را شبیه سازی می کنند. غلتک ها نسبت به کیسه های هوا ماساژ عمیق و دقیق تری را ارائه می‌دهند. تنظیمات برنامه ماساژ: تمام قابلیت های صندلی ماساژور از جمله شدت و نوع ماساژ از طریق ریموت کنترل دستگاه قابل تنظیم می باشد.

مزایای صندلی ماساژور

اگر چه صندلی ماساژور کالایی لوکس و گران می باشد اما خرید آن یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود که فرد را از پرداخت هزینه هایی مانند هزینه های مراکز ماساژ یا حتی استخدام یک ماساژور بی نیاز خواهد کرد.
بزرگترین مزیت استفاده از صندلی ماساژور دسترسی راحت آن است. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز حتی هنگامی که در حال تماشای برنامه مورد علاقه خود هستید از تجربه یک ماساژ حرفه‌ای لذت ببرید. 

راهنمای خرید صندلی ماساژور مناسب

اگر تصمیم گرفته اید یک ماساژور حرفه ای خریداری کنید، لازم است جوانب مختلفی را در نظر بگیرید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه این موارد را بیان می کنیم.

راحتی: احساس راحتی هنگام استفاده از صندلی ماساژ مورد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. در این راستا توصیه می شود که صندلی ماساژور مورد نظر خود را از میان مدل‌های با کیفیت انتخاب کنید. تنظیمات و ویژگی ها: اکثر صندلی های ماساژور دارای ویژگی هایی مانند ماساژ هوشمند، اسکن بدن، حالت بی وزنی، قابلیت اتصال به بلوتوث، USB، قابلیت پخش موزیک و … می‌باشد. اکثر ویژگی ها و برنامه های پیش فرض صندلی های ماساژ به راحتی از طریق ریموت کنترل دستگاه قابل تنظیم هستند. مکان قرارگیری صندلی ماساژ: به این دلیل که صندلی های ماساژ به سختی قابل جا به جایی بوده و بسیار سنگین هستند، پیش از خرید لازم است که محل قرارگیری صندلی را در خانه مشخص کنید. معمولا فضای مورد نیاز برای اکثر صندلی های ماساژ حدود ۲.۵*۲.۵ متر است.  گارانتی: صندلی ماساژور مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. هم چنین صندلی ماساژی را انتخاب کنید که گارانتی معتبر داشته باشد. جاذبه صفر ( Zero Gravity): این قابلیت حالت یک فضانورد در وضعیت بی وزنی را ایجاد می کند. این تکنولوژی بدن فرد را در یک موقعیت خنثی قرار می دهد و بدن را از فشار و تنش‌ها رها می کند.

نکاتی که لازم است به آن توجه داشته باشید

افرادی که به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا هستند، خانم های باردار، افراد دیابتی، مبتلایان به پوکی استخوان و به طور کلی در صورت داشتن شرایط خاص حتما پیش از استفاده از صندلی ماساژ با پزشک تان مشورت داشته باشید.

زمان توصیه شده برای استفاده از صندلی ماساژ حدود ۱۵ دقیقه می باشد. استفاده بیش از اندازه از صندلی ماساژور نه تنها فایده ای به همراه نخواهد داشت بلکه می تواند در دراز مدت باعث آسیب و التهاب بافت ها شود بنابراین بیش از زمان توصیه شده از صندلی ماساژ استفاده نکنید. صندلی ماساژ را می توانید ۳ تا ۴ بار در هفته مورد استفاده قرار دهید. مبل ماساژ برای کودکان زیر ۱۲ سال مناسب نمی باشد. حتما پس از ماساژ، سیم دستگاه را از پریز برق جدا کنید.

از کدام فروشگاه صندلی ماساژور مناسبی خریداری کنیم؟

توصیه می کنیم صندلی ماساژ مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر با سابقه بالای فعالیت در زمینه فروش لوازم ماساژ و دستگاه های ماساژور خریداری کنید. وب سایت های اینترنتی را انتخاب کنید که خدماتی هم چون نصب و ارسال رایگان محصول، تست رایگان محصول، خرید حضوری و مشاوره رایگان را در اختیارتان قرار دهد.
فروشگاه های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند که از جمله آن ها می توان به فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ اشاره کرد. 
فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ علاوه بر ارائه اطلاعات صحیح از محصول و مشاوره رایگان نه تنها شما را در خرید اینترنتی صندلی ماساژور مورد نظرتان راهنمایی خواهد کرد بلکه با فراهم آوردن شوروم یا فروشگاه فیزیکی این فرصت را در اختیار علاقه مندان به خرید حضوری قرار داده است تا با مشاهده و تست رایگان محصول، صندلی ماساژ مورد نظرشان را خریداری کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
شماره تماس: ۸۶۰۸۱۳۴۸-۰۲۱
انتهای رپرتاژ آگهی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد