تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 - 11:25
کد خبر : 123508

نماز جمعه قدرت و عظمت اسلام را نمایان می کند

نماز جمعه قدرت و عظمت اسلام را نمایان می کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی اظهارکرد: باید مسائل فکری مورد نیاز جامعه در خطبه های نماز جمعه مطرح و خطیب جمعه وظیفه آگاهی بخشی جامعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی اظهارکرد: باید مسائل فکری مورد نیاز جامعه در خطبه های نماز جمعه مطرح و خطیب جمعه وظیفه آگاهی بخشی جامعه و امت اسلامی را بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان افزود: نماز جمعه نعمت بزرگ الهی و حج مساکین و از فرائض بسیار با اهمیت و مهم جامعه اسلامی است. این اجتماع بزرگ امت اسلامی در روزهای جمعه در تمامی بلاد اسلامی تشکیل می شود و همانند برگزاری حج است و مسلمانان هر هفته در هر کجای جهان اسلام که باشند باشکوه در نماز جمعه شرکت می کنند و قدرت و عظمت اسلام را نمایان می کنند.

نورمفیدی ادامه داد: انقلاب با عظمتی را که حضرت امام خمینی (ره) تشکیل و تاسیس کردند، نیازمند یک پشتوانه دائمی بود که نشان دهد ما در صحنه هستیم و این نمازجمعه است که می تواند چنین پشتوانه ای را داشته باشد.

وی اضافه کرد: فلذا دشمنان ما از برگزاری باشکوه نمازهای جمعه ناراحت هستند و از خلوت شدن نماز خوشحال می شوند، به طوری که اگر نماز جمعه خلوت شود می گویند انقلاب پایگاه خودش را از دست داده بنابراین بر مومنین و انقلابیون فرض است که این قدرت و پشتوانه را برای انقلاب همیشه نشان بدهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد