تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 5:03
کد خبر : 79725

رمزجاودانگی شهید سلیمانی روحیه اخلاص و ولایتمداری است

رمزجاودانگی شهید سلیمانی روحیه اخلاص و ولایتمداری است

حجت‌الاسلام سید محمد سادات روز چهارشنبه در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مکتب امام راحل سرداران رشیدی رشد یافتند و حماسه‌های زیادی خلق کردند که بعضی از آنها به اسطوره تبدیل شدند. وی افزود: یکی از این افسران رشید شهید حاج قاسم سلیمانی است

حجت‌الاسلام سید محمد سادات روز چهارشنبه در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مکتب امام راحل سرداران رشیدی رشد یافتند و حماسه‌های زیادی خلق کردند که بعضی از آنها به اسطوره تبدیل شدند.

وی افزود: یکی از این افسران رشید شهید حاج قاسم سلیمانی است که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان یک مدرسه و مکتب معرفی شده است وبعد از انقلاب و بعد از جنگ  به این نشان مزین شدند که مکتبی به نام وی زده شود.

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: شهید سلیمانی خصوصیات و ویژگی‌های زیادی داشتند، ازجمله این خصوصیات نبوغ سیاسی ایشان بود که در سه میدان جنگ تحمیلی، مبارزه با اشرار و مبارزه با جریان سفاک داعش به عنوان یک فرمانده درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه روحیه سلحشوری و جنگندگی شهید سلیمانی منجر به دریافت نشان فتح و ذوالفقار از سوی رهبری به ایشان شد، گفت: یکی دیگر از خصوصیات این سردار رشید داشتن روحیه شهادت طلبی بود و ایشان همواره آرزوی شهادت را داشتنند و اگر به غیر از شهادت به طریق دیگری از دنیا می‌ر فتند، جفا در حق ایشان بود.

حجت‌الاسلام سادات رمز جاودانگی شهید سلیمانی را داشتن روحیه اخلاص، ولایتمداری و تمسک به اهل بیت اعلام کرد و افزود:  شهید سلیمانی خود بنیانگذار ستادعتبات عالیات بودد و به نوعی عشق و ارادات خود را به ساحت اهل بیت نشان داد و غبار غربت و مظلومیت را از چهره حرم‌های مطهر پاک کرد.

وی اظهار داشت: تهجد و معنویت شهید سلیمانی یکی دیگر از ویژگی‌های این شهید بود که از هر فرصتی علی‌رغم همه مشغله‌ها و گرفتاری‌ها برای تلاوت قرآن دعا و ذکر بهره می‌برد و برخی از دوستان ایشان از تهجد نیمه شب و گریه‌های شبانه ایشان سخن به میان می‌آورند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه سردار سلیمانی نمونه برجسته یک مدیر جهادی، فکری و معرفتی بودند، گفت: امید است همه ما به این شهید بزرگوار تاسی کرده و هرکدام به اندازه ظرفیت خود از مکتب  و مدرسه شهید سلیمانی درس بگیریم.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه “ابومهدی مهندس” از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد