تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 تیر 1400 - 15:48
کد خبر : 122718

۶۳ میلیارد کالای قاچاق کشف شد/ کشف ۳۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی

۶۳ میلیارد کالای قاچاق کشف شد/ کشف ۳۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ یحیی الهی از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و عملیات مشترک در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح مقادیری کالای قاچاق، مواد مخدر و سلاح و مهمات کشف شد. وی اظهار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ یحیی الهی از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و عملیات مشترک در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح مقادیری کالای قاچاق، مواد مخدر و سلاح و مهمات کشف شد.

وی اظهار داشت: به منظور بالا بردن ارتقا ضریب امنیت شهروندان طرح حجمی و عملیات مشترک با محوریت معاونت عملیات و با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه به منظور کشف کالای قاچاق، مواد مخدر و جمع آوری سلاح و مهمات در نقاط آلوده و جرم خیز سطح استان در چندین مرحله به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: در این طرح ۳۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۲۳۰ عدد انواع فشنگ کشف و ۱۹ نفر دستگیر شد.

سرهنگ الهی تصریح کرد: ضمن پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بیش از ۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر و ۶۳۴ عدد قرص مخدر کشف و ۳۷ خرده فروش و معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

وی در ادامه کشف بیش از ۶۳ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال انواع کالای قاچاق، شامل ماینر، سیگار و … و توقیف ۸۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد