تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 19:22
کد خبر : 122230

نماز عید قربان با رعایت پروتکل‌ها در حرم رضوی برپا می‌شود

نماز عید قربان با رعایت پروتکل‌ها در حرم رضوی برپا می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نماز عید سعید قربان در حرم مطهر رضوی اقامه می‌شود. این مراسم معنوی از ساعت ۵:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۳۰ تیر ماه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در صحن پیامبر

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نماز عید سعید قربان در حرم مطهر رضوی اقامه می‌شود.

این مراسم معنوی از ساعت ۵:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۳۰ تیر ماه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد.

 در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین رضوی نسب، احکام نماز عید سعید قربان را تبیین کرده و توضیحاتی پیرامون استهلال ارائه می‌دهد.

مراسم دعای عرفه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و ۱۴ بقعه متبرکه فارس برگزار می‌شودمهربانی مردم استان فارس در آستانه عید قربان/ از توزیع گوشت قربانی تا اهدای خونسفر به استان مازندران ممنوع است/تشدید محدودیت‌ها برای تعطیلات عید قربان

نماز عید سعید قربان نیز به امامت آیت‌الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس از ساعت ۶:۰۰ در حرم مطهر رضوی اقامه می‌شود.

نماز عید سعید قربان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و نظارت خدام بارگاه منور رضوی برپا خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد