تاریخ انتشار : جمعه 3 اسفند 1397 - 3:47
کد خبر : 51370

آبفای قم رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی را کسب کرد

آبفای قم رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی را کسب کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی، سلامت اداری و عفاف و حجاب با حضور استاندار قم و ملاوردی دستیار رئیس‌جمهور و با تقدیر از دستگاه‌های

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی، سلامت اداری و عفاف و حجاب با حضور استاندار قم و ملاوردی دستیار رئیس‌جمهور و با تقدیر از دستگاه‌های برتر استان برگزار شد.

در همین راستا از شرکت آب و فاضلاب استان به دلیل کسب رتبه برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب تجلیل و لوح تقدیری به امضا استاندار قم به دکتر علی جان صادق پور مدیرعامل آبفای استان اهدا شد.

در این لوح تقدیر آمده است: منشور حقوق شهروندی اصلی بر آمده از دل قانون و منطبق بر اصول و ارزیابی دینی و اخلاقی و اجرای آن گامی بلند در راستای تحقق عدالت اجتماعی، تلاش عملی برای پاسخگویی به مطالبات مردم و زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی است.

استاندار قم در ادامه این لوح تقدیر با اشاره به کسب رتبه برتر شرکت آب و فاضلاب در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف حجاب آورده است: با اهدا این لوح زحمات قابل‌تقدیر شما در این عرصه را ارج نهاده و دوام توفیقات روزافزونتان را در راه خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد شایسته برنامه‌های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

به گفته مدیر دفتر توسعه مدیریت و بهبود بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب استان، فعالیت‌ها و خدمات این شرکت در پنج حوزه صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، استقرار میز خدمت، خدمات الکترونیک و سلامت اداری مورد ارزیابی قرار گرفته که در نهایت منجر به کسب رتبه برتر شده است.

مهندس رضا غفاری راه‌اندازی سیستم نظرسنجی از طریق کنسول پیامک، ممیزی نقشه‌های شهری و جایگزینی نقشه‌های شهرداری و آماده سازی برای شناسایی انشعابات غیرمجاز، اجرای توپولوژی شبکه آب و فاضلاب، تهیه الگوی سیستم نظارت بر خدمات به صورت مکانیزه، تهیه برنامه موبایلی نظارت بر نصب انشعابات(قرائت آنلاین)، تکمیل زیرسیستم خدمات پس از فروش در پورتال شرکت و پیمایش مشترکین پرمصرف را از جمله اقداماتی ذکر کرد که در زمینه به انجام رسیده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد