تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 11:16
کد خبر : 121693

کشف ۱۴ ماینر غیرمجاز و بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

کشف ۱۴ ماینر غیرمجاز و بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

امیر انتظامی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس خانمیرزا در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودروی سواری مظنون شدند. فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی با رعایت نکات ایمنی این خودرو را متوقف و در

امیر انتظامی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس خانمیرزا در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودروی سواری مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی با رعایت نکات ایمنی این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، پنج دستگاه هیلتی و بیش از ۴۰۰ قلم ابزارآلات شامل انبردست، تراز، آچار لوله گیر، سیم چین، دستگاه میخ پرچ کشف، خودرو را توقیف و به همراه راننده و سرنشین آن جهت سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی دلالت دادند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۴ ماینر غیر مجاز در شهرکرد

کورش بهرامی نیز امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: پس از وصول اخباری مبنی بر وجود تعدادی دستگاه ماینر غیرمجاز در سطح شهرستان شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: ماموران پلیس شهرکرد با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ محل نگهداری ماینرهای غیرمجاز شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی این مکان‌ها را بازرسی کردند.

وی بیان داشت: در این بازرسی ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در روستای سورک و ۲ دستگاه ماینر غیرمجاز نیز در روستای دستگرد امامزاده کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

بهرامی در پایان مبارزه با جرایم اقتصادی را از اولویت‌های کاری پلیس شهرکرد برشمرد و گفت: در این خصوص قاطعانه با مجرمان برخورد می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد