تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تیر 1400 - 15:53
کد خبر : 121499

کشف کالای احتکاری به ارزش ۲۵ میلیارد در پردیس

کشف کالای احتکاری به ارزش ۲۵ میلیارد در پردیس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار‌کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این دپوی سوله ای از وسایل بهداشتی وآرایشی احتکار شده در سطح شهرستان پردیس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار‌کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این دپوی سوله ای از وسایل بهداشتی وآرایشی احتکار شده در سطح شهرستان پردیس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از پیگیری و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به مکان موردنظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این انبار تعدادی کارتن احتکار شده وسایل بهداشتی وآرایشی که بنا بر نظر کارشناسان ارزش آن ۲۵میلیارد ریال برآورد شده است را کشف و در این زمینه یک متهم را دستگیر کردند.

عبدیان بیان کرد: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح امنیت اجتماعی در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در ادامه از اجرای طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و فروشندگان مواد مخدر طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز درشهرستان به اجرا درآمد.

وی گفت: در اجرای این طرح که رضایتمندی مردمی را به دنبال داشت با تلاش مشترک و همه جانبه ماموران انتظامی پلیسهای تخصصی و کلانتری ها، تعداد ۳۴ نفر سارق،۲۱ نفرفروشنده مواد مخدر، دستگیری ۵۰نفر اتباع بیگانه،کشف یک قبضه سلاح سرد و دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، دستگیری ۳ نفر معتادین متجاهر، دستگیری ۱۱ نفر سارق زورگیر، مفاسد اجتماعی، کشف یک فقره قتل، کشف بیش از ۳۵کیلو انواع مواد مخدرو کشف کالای قاچاق به ارزش صدوشانزده میلیارد ششصد وهشتاد و هشت میلیون ریال شدند.

وی تصریح کرد: با تلاش پلیس راهور تعداد ۶۲ دستگاه خودرو متوقف وتعداد ۹ دستگاه خودرو سرقتی و ۳دستگاه موتور سرقتی کشف شد.

وی در پایان از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می ‌آید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد