تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400 - 12:00
کد خبر : 120977

کشف دستگاه های ۸ میلیاردی استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ساوه

کشف دستگاه های ۸ میلیاردی استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ساوه

یوسف سپهوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان ساوه از طریق کار اطلاعاتی ، از دپوی تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) قاچاق در مناطق مختلف این شهرستان مطلع شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.   وی اظهار داشت: مأموران پس از

یوسف سپهوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان ساوه از طریق کار اطلاعاتی ، از دپوی تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) قاچاق در مناطق مختلف این شهرستان مطلع شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی اظهار داشت: مأموران پس از شناسایی مناطق مورد نظر و هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازدید از آنها، طی سه عملیات جداگانه موفق به کشف تعداد ۱۸دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) قاچاق، فاقد هر گونه مدارک مبنی بر فعالیت قانونی، شدند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریالی دستگاه های کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس این شهرستان خاطر نشان کرد: سه فرد دستگیر شده در این عملیات ها، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
 
کشف ۷۵ دستگاه کولر گازی و پنل قاچاق از یک دستگاه خودروی کامیون در #شازند  
 
سپهوند همچنین  از کشف۷۵ دستگاه کولر گازی و پنل قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی  شهرستان شازند خبر داد.  
 
وی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:در ادامه روند مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان شازند در مراحل تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: با برنامه ریزی عملیاتی انجام شده از سوی ماموران انتظامی، سرانجام خودروی کامیون حامل کالای قاچاق شناسایی و در یک عملیات پلیسی توقیف و مورد بازرسی قرار گرفت.
 
سپهوند با اشاره به کشف ۲۸ دستگاه کولر گازی و ۴۷ دستگاه پنل قاچاق از خودروی توقیفی اظهار داشت: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال ارزیابی شد.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد، خاطر نشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی در حمایت از تولید داخلی به شمار می رود و شهروندان نیز می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود در این خصوص به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در این عزم جهادی مشارکت داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد