تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 تیر 1400 - 12:34
کد خبر : 120386

جریمه ۴.۷ میلیارد ریالی برای قاچاق ۱۹ هزار لیتر سوخت

جریمه ۴.۷ میلیارد ریالی برای قاچاق ۱۹ هزار لیتر سوخت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، نعمت الله بیرانوندی اظهار کرد: پس از تهیه گزارشی از سوی دریابانی در مورد کشف ۱۹ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت‌گاز قاچاق، پرونده‌ای تشکیل و به اداره

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، نعمت الله بیرانوندی اظهار کرد: پس از تهیه گزارشی از سوی دریابانی در مورد کشف ۱۹ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت‌گاز قاچاق، پرونده‌ای تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی آبادان ارسال شد.

وی گفت: رئیس اداره تعزیرات حکومتی آبادان پس از اخذ استعلامات لازم و محرز شدن تخلف، متهم را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۴ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان تصریح کرد: این رای پس از سیر مراحل قانونی برای اجرا به اجرای احکام اداره تعزیرات حکومتی آبادان ارجاع و میزان محکومیت وی وصول شد.

جریمه ۱.۸ میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم بهداشتی و لوازم یدکی

همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از جریمه ۱.۸ میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم بهداشتی و لوازم یدکی خبر داد.

قهرمان شاهی در این رابطه اظهار کرد: بر اساس گزارش نیروی انتظامی یک متخلف به اتهام قاچاق لوازم بهداشتی و لوازم یدکی دستگیر و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: شعبه هفتم تعزیرات حکومتی پس از رسیدگی و اخذ اظهارات فرد متخلف و عجز از ارائه مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز دانسته و وی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال محکوم کرد.

محکومیت میلیاردی فرجام عرضه کننده سوخت یارانه‌ای

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز نیز از محکومیت میلیاردی عرضه کننده سوخت یارانه‌ای خارج از ضوابط تعیینی دولت خبر داد.

حجت الله هراتی گفت: با گزارش پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد حین کنترل خودروهای عبوری در محل ورودی شهرک صنعتی اشتهارد از یک دستگاه کامیونت ۴ هزار لیتر گازوئیل به ظن خرید و فروش خارج از ضوابط تعیینی دولت کشف و توقیف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: پرونده این گزارش به شعبه پنجم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز این اداره کل ارجاع و پس از رسیدگی و احراز تخلف، حکم به ضبط سوخت مکشوفه صادر و متهم به پرداخت یک میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد