تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1400 - 13:41
کد خبر : 119476

کشف یک انبار احتکار کالا در بروجرد

کشف یک انبار احتکار کالا در بروجرد

حمید آزادبخت امروز نهم تیرماه، اظهار کرد: در راستای اقدامات نظارتی، تنظیم بازار و برخورد با گران‌فروشی انبار کالای احتکار شده به ارزش ۲۵ میلیارد ریال با همکاری اطلاعات سپاه کشف و ضبط شد. وی تصریح کرد: احتکار انجام شده شامل انواع روغن موتور و گیربکس بوده که با همکاری بازرسان صمت سازمان اطلاعات سپاه

حمید آزادبخت امروز نهم تیرماه، اظهار کرد: در راستای اقدامات نظارتی، تنظیم بازار و برخورد با گران‌فروشی انبار کالای احتکار شده به ارزش ۲۵ میلیارد ریال با همکاری اطلاعات سپاه کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: احتکار انجام شده شامل انواع روغن موتور و گیربکس بوده که با همکاری بازرسان صمت سازمان اطلاعات سپاه و اماکن نیروی انتظامی کشف و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس اداره صمت بروجرد خاطرنشان کرد: پس از کسب اطلاع یکی از عرضه‌کننده روغن موتور خودرو مورد بازرسی قرار گرفته که در نتیجه تخلفاتی از قبیل احتکار، تقلب و گران‌فروشی محرز شده و پرونده‌ تخلف این واحد توزیعی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال برای صدور رأی به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال شد.

آزادبخت بیان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از هرگونه اخلال در نظم اقتصادی با متخلفین خرد کلان برخورد جدی خواهد شد لذا با رعایت احترام همه فعالین اقتصادی موازین قانونی را سرلوحه خود قرار دهند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد