تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 18:50
کد خبر : 137126

مانعی در مسیر تولید و اشتغال پذیرفتنی نیست

مانعی در مسیر تولید و اشتغال پذیرفتنی نیست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سید حامد عاملی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: در سالی که مقام معظم رهبری بر تقویت تولید با بهره‌گیری از پشتیبانی همه دستگاه‌ها و رفع موانع تاکید کرده شایسته نیست سرمایه‌گذاران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سید حامد عاملی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: در سالی که مقام معظم رهبری بر تقویت تولید با بهره‌گیری از پشتیبانی همه دستگاه‌ها و رفع موانع تاکید کرده شایسته نیست سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان ما دست به گریبان در مسیر نامهربانی‌ها و کج سلیقه‌گی‌ها شوند.

وی تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید به صورت دقیق موانع و مشکلات پیش روی تولید را رصد کرده و در اولین فرصت نسبت به رفع آن اقدام کند تا پایداری منابع درآمدی، ارتقا سطح معیشت مردم و کارآفرینی مؤثر اتفاق بیفتد.

استاندار اردبیل بانک‌ها را موظف به تأمین منابع واحدهای تولیدی و صنعتی کرد و گفت: هیچیک از بانک‌های عامل نباید دنبال بهانه و برخی مانع‌تراشی باشند بلکه بهتر است در احیای واحدهای تولیدی و کمک به اشتغال جوانان گام‌های مؤثری برداشته شود.

عاملی افزود: ما از همه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران خواسته‌ایم تا در مدت یک هفته واحدهای تولیدی و زیربنایی را که مستعد تکمیل و راه‌اندازی هستند، شناسایی و معرفی کنند تا بدون وقفه مشکلات آنها رفع و تأمین منابع برای احیا و یا فعال کردن مجدد آنها به وجود آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در استان اردبیل به هیچ وجه مانع‌تراشی در مسیر تولید، اشتغال و کارآفرینی قابل قبول نیست و ما از هیچ دستگاه اجرایی و بانک چنین خطایی را نمی‌پذیریم که واحد تولیدی و سرمایه‌گذار سرگردان صدور مجوز و یا تأمین منابعی بماند.

استاندار اردبیل اصلی‌ترین رویکرد دولت سیزدهم را به عنوان دولت مردمی و فسادستیز تقویت نهاد تولید و کمک به اشتغال جوانان اعلام کرد و ادامه داد: باید همه به این رویش‌ها و تقویت نظام اقتصادی مؤثر کمک کرده و بیش از گذشته توان‌افزایی را شاهد باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد